... koop je tweedehands een radiocasette van kenwood met CD-wisselaar maar nou is de vorige eigenaar zo "lui" geweest de kabel; tussen de radiocasette en de CD-wisselaar in z'n auto te laten zitten.
Geen kabel dus... en een nieuwe kost 39 euro.. b-tje zonde als je van plan bent om lekker goedkoop een twwedehandsje op de kop te tikken (met certificaat van bezit etc. erbij hoor) dus niet uit de auto om de hoek gesloopt.
Maar... nou was ik dus van plan zelf zo'n kabel in elkaar te solderen:
Plug:

Aansluiting:

Maar... gaan we gewoon 1 op 1 solderen; dat als je de aansluitingen tegenover elkaar houdt dat de kabeltje direct overlopen... moeten we de boel spiegelen.... of niet. Is er iemand bekend met de manier om deze kabel te maken??
Originele kabel is overigens: CA-C5EX
Hoop dat ik zo voldoende informatie heb gegeven....
Geen kabel dus... en een nieuwe kost 39 euro.. b-tje zonde als je van plan bent om lekker goedkoop een twwedehandsje op de kop te tikken (met certificaat van bezit etc. erbij hoor) dus niet uit de auto om de hoek gesloopt.
Maar... nou was ik dus van plan zelf zo'n kabel in elkaar te solderen:
Plug:

Aansluiting:

Maar... gaan we gewoon 1 op 1 solderen; dat als je de aansluitingen tegenover elkaar houdt dat de kabeltje direct overlopen... moeten we de boel spiegelen.... of niet. Is er iemand bekend met de manier om deze kabel te maken??
Originele kabel is overigens: CA-C5EX
Hoop dat ik zo voldoende informatie heb gegeven....
[ Voor 4% gewijzigd door veryip op 14-03-2003 00:33 ]
Nikon D7000