2de simkaart met hetzelfde tel NR

Pagina: 1
Acties:

• Oozie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 17:41
Vroeg me af of het mogelijk was om een 2de simkaart te bestellen van mijn bestaande telefoonnummer. Heb nu een 7650, en aangezien daar geen carkits voor zijn heb ik een 6210 voor een leuk prijsje kunnen kopen. Nu wil ik voor deze phone een simkaart met hetzelfde nr als van mijn 7650. Is dit mogelijk?

Ik heb gebeld met de klantenservice van T-Mobile, en deze vertelde mij dat het alleen voor de zakelijke klanten mogelijk is, en niet voor particulieren. :?

If you see me running, try to catch up

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-08 23:58

Metzie

Nyaano !

Het is mogelijk, ik heb pasgeleden voor een collega geregeld, maar dit was inderdaad wel met een zakelijk abonnement. Het wordt een duo kaart genoemd. De provider van m'n werk is vodafone, maar ik weet niet of zij het ook voor particulieren doen.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik weet dat ze bestaan, mijn vader heeft het ook omdat hij een telefoon in zijn auto-dashboard ingebouwd heeft zitten waar een simkaart in moet. Je moet alleen zorgen dat niet allebij de telefoons tegelijk aan staan.
Hij heeft KPN Flexibel maar ik weet niet of hij een zakelijk contract heeft.

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

Verwijderd

Kun je aangeven welke operator je hebt?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Oozie schreef op 14 March 2003 @ 00:03:
Ik heb gebeld met de klantenservice van T-Mobile, en deze vertelde mij dat het alleen voor de zakelijke klanten mogelijk is, en niet voor particulieren. :?
Verwijderd schreef op 14 maart 2003 @ 00:09:
Mja, volgens mij bel je niet de klantenservice van T-Mobile om te vragen of KPN/Vodafone/Dutchtone/O2 aan duokaarten doet.
Bij KPN en Vodafone is het in ieder geval mogelijk. En voor T-Mobile heb je het antwoord zelf al.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 00:09:
T-Mobile particulier abonnement, dat staat in de begin post.

Het is normaal wel mogelijk om deze te bestellen, maar dat moet dan wel via je operator. Als deze zegt dat het niet kan vrees ik dat het voor jouw niet mogelijk is.

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-07 15:28

NEK

Voor zakelijke klanten is het gratis, voor prive-personen moet daarvoor betaald worden. :'(

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

NEK schreef op 14 maart 2003 @ 00:37:
Voor zakelijke klanten is het gratis, voor prive-personen moet daarvoor betaald worden. :'(
kan het wel dan ?
Ben deet er namelijk niet, maar T-mobile heeft het voor zakelijke abo's en bellers ook ingevoerd. Je kan bij het aanshaffen van een T-mobile part. ook aangeven dat je hem vooral zakelijk gebruikt, dan heb je toegang tot meer van dat soort diensten (kan er even niet meer opkomen welke precies)

...gamen blijft leuk...

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Bij vodafone heb ik er 40 pleuro voor betaald (particulier)
je krijgt dan 2 nieuwe simkaarten die identiek zijn... het is dus een clone van je simkaart (en omdat ze die gegevens van je 1e kaart niet bewaren krijg je dus 2 nieuwe). Misschien kan je het ook bij zo'n dubieus stalletje op de zwarte markt in beverwijk laten doen.

met een hamer past alles

Pagina: 1