Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Maar volgens mij heeft kpn nog geen ondersteuning voor MMS, je kan dan instellen wat je wil maar dat gaat dus helaas niet werken.
ik vat nog niet psies het verschil tussen de termen MMS en GPRS.
kan iemand mij dat uitleggen ?
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
in de loop van 2003 is MMS bij KPN Mobile beschikbaar.
Wat ik me afvraag.
ik heb een zooi plaatjes gevonden, die ik als Background op mijn telefoon in zou kunnen stellen. probleem is alleen dat ze nog niet in mijn telefoon staan
kan ik op eoa manier die dingen via mail ofzo in mijn telefoon zetten ???
Zo doe ik het ook altijd.
Als je even wacht met schoppen, dit is pas gewenst na 24uur.
Ook kan je met de edit knop dingen aan je post toevoegen als je dat nog wil, dan blijft het wat duidelijker.
Het verschil tussen GPRS en MMS ?
Hier kan je geen verschil tussen maken, MMS is een dienst die op GPRS draait. Zijn dus 2 totaal verschillende dingen.
Moet ik daarvoor een GPRS abbo hebben ??Master__R schreef op 14 March 2003 @ 10:13:
via www.myfone.nl kun je ze uploaden naar het internet en dan via wap downloaden naar je 7210.
Zo doe ik het ook altijd.
en Airwolf,
ik zal er op letten.
Mijn 7210 verbreekt namelijk steeds vanzelf de verbinding waardoor ik steeds opnieuw moet inbellen.
Kan er geen instelling voor vinden in m'n telefoon.
EDIT:
Ik heb deze vraag al gepost in het 7210 vs 6610 topic
[ Voor 25% gewijzigd door Master__R op 14-03-2003 11:36 ]