Toon posts:

Unreal Tournament benchmarks

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog ergens UT benchmarks te downloaden? Dan heb ik het niet over de 2003 maar de eerste echte UT.
Google kon ik niks vinden en de omega search heeft me ook alleen dode links opgeleverd :?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kunt toch ook de timedemo gebruiken in UT? Of je gebruikt een eerder opgenomen demo en speelt die af en gebruik daarbij de timedemo? :P. Open de console door op de tilde ( ~ ) de drukken en type dan "timedemo 1" in om de bench te starten. Om die te stoppen verander je de één in een nul, en dan zie je de gemiddelde, maximale en minimale FPS. Op ut.tweakers.net stonden eerst ook een zooi benchmarks die getest werden met behulp van een demo, maar blijkbaar is deze door * Gerco weggehaald ;(.

http://ut.tweakers.net/?p=8

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:57

Gerco

Professional Newbie

* Gerco weet van niets... voor de site moet je bij Richard zijn, die had wel niet zo lang geleden iets met die pagina gedaan ja, maar ik dacht eigenlijk dat hij hem aan het upgraden was :P

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:48

Arno

PF5A

Gerco schreef op 13 March 2003 @ 23:48:
* Gerco weet van niets... voor de site moet je bij Richard zijn, die had wel niet zo lang geleden iets met die pagina gedaan ja, maar ik dacht eigenlijk dat hij hem aan het upgraden was :P
Mjah... je weet hoe Ries af en toe is met 'upgraden' :X :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem met die timedemo is dat de fps niet hoger gaan dan 77 fps. En het maakt niet uit of ik het nu op 800 x 600 zet of de hoogste resolutie 1900 nogwat. De frames gaan gewoon niet hoger.
Ik wil nu eens een andere benchmark draaien dan alleen die standaard 2001SE en 2003. Dus zag ik eens UT in de kast liggen en dacht er 1 te kunnen vinden. Maar dat blijkt toch moeilijker dan gedacht.

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:03

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 00:01:
Het probleem met die timedemo is dat de fps niet hoger gaan dan 77 fps. En het maakt niet uit of ik het nu op 800 x 600 zet of de hoogste resolutie 1900 nogwat. De frames gaan gewoon niet hoger.
Ik wil nu eens een andere benchmark draaien dan alleen die standaard 2001SE en 2003. Dus zag ik eens UT in de kast liggen en dacht er 1 te kunnen vinden. Maar dat blijkt toch moeilijker dan gedacht.
Zet je vsync dan es uit :+

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kunt eens gaan rondneuzen in user.ini en daar een en ander veranderen. Daar zitten meer opties verscholen dan wat je kunt aanpassen in de preferences van Unreal Tournament. Tis wel even slikken met wat je moet aanpassen (en je moet ook weten wat je aanpast), want dan haal je pas het maximale uit UT :).

Verwijderd

Topicstarter
Hoe schakel je die Vsync uit bij een radeon driver? Dit is pas mijn 2e radeon na een hele serie geforces gehad te hebben.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is met een beetje zoeken en kijken in de videokaartinstellingen ook wel door jezelf op te lossen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.