[XP] Meerdere user accounts maken windows onstabiel?

Pagina: 1
Acties:

• MTops
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09-2020

MTops

Just being me...

Topicstarter
Ik hoorde vandaag op m'n werk iemand zeggen dat Windows XP onstabiel wordt zodra er meer als 2 user accounts gebruikt worden. Het klinkt stom, maar er ging bij mij wel meteen een belletje rinkelen.
Ik heb namelijk twee computers op m'n kamer staan. Mijn eigen pc en mijn "gast-pc". Op mijn pc heb ik nooit problemen (1 account). Op mijn gast-pc gebeuren de raarste dingen (stuk of 6 accounts), hiermee bedoel ik vastlopers e.d. Wat opzich vreemd is omdat er niks geks met het systeem gedaan wordt, enkel wat internetten en af en toe een spelletje.
Dit is al mijn tweede gast-pc waar ik dit probleem mee heb. Aan mijn hardware kan het niet liggen omdat die uit mijn eigen pc komt en die altijd prima heeft gewerkt.

Dus ik meteen op zoek gaan naar antwoorden toen ik thuis kwam. Maar Microsoft knowledge Base, Google en GoT search/FAQ hadden geen antwoord.

Heeft hier iemand misschien ervaring met dit probleem?

Voordat jullie het gaan roepen, Windows opnieuw installeren met maar 1 of 2 accounts op die gast-pc is niet zo'n moeite, maar ik wil toch graag weten wie/wat/waar/hoe/waarom over een probleem als dit.

Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik hoorde vandaag op m'n werk iemand zeggen dat Windows XP onstabiel wordt zodra er meer als 2 user accounts gebruikt worden.
Onzin.

Het probleem is misschien dat als er 6 mensen op werken er 6 mensen dingen kunnen slopen.

Firmpete on Aerie Peak

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Het maakt niet uit hoeveel accounts je op op WindowsXP aanmaakt. Het probleem is eerder zoals FirmPete ook al zegt hoeveel ellende veroorzaken de verscheidene gebruikers op het ene operating system