Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Verwijderd
mysql_fetch_array -- Fetch a result row as an associative array, a numeric array, or both.
Dat suggereert dat het slechts 1 rij in de array stopt. Je kan trouwens de inhoud van een array makkelijk printen met print_r, dan kan je zelf kijken wat er in zit.
Dat suggereert dat het slechts 1 rij in de array stopt. Je kan trouwens de inhoud van een array makkelijk printen met print_r, dan kan je zelf kijken wat er in zit.
Quickstart en php.net ken ik al, als ik het daar had gevonden dan had k de vraag niet gesteld. OP elke vraag die je hier stelt is dat kennelijk het standaard antwoord?
Maar Sjord bedankt, das een antwoord waar ik iets mee kan.
Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.
Ik vind de vraagstelling enigzins onduidelijk, bedoel je nu eigenlijk dat het result uit de database maar 1 rij bevat?
Goed, dan maar even een voorbeeldje
Maakt dit het wat duidelijker?
Goed, dan maar even een voorbeeldje
PHP:
1
2
3
4
5
6
| $sql="SELECT * FROM table WHERE field='value'"; $resultset=mysql_query($sql); while($row=mysql_fetch_array($resultset,MYSQL_ASSOC)){ // zolang er nog rijen in de recordset zitten... // doe iets met deze rij ... ( $row) print_r($row); } |
Maakt dit het wat duidelijker?
Misschien heb je een andere quickstart voor je, maar ik zal een stukje quoten:bluesbrother schreef op 13 maart 2003 @ 23:31:
Quickstart en php.net ken ik al, als ik het daar had gevonden dan had k de vraag niet gesteld. OP elke vraag die je hier stelt is dat kennelijk het standaard antwoord?
[quote]
Hoe stel ik een vraag?
• Geef eerst globaal aan wat het probleem is
• Geef dan aan wat je al geprobeerd hebt
• Geef vervolgens aan waar je denkt dat het aan ligt
• Geef dan aan wat je geprobeerd hebt om dit probleem te verhelpen
• Geef aan waarom je denkt dat dat niet klopt, of geef aan waarom je denkt dat dat niet werkt. Herhaal deze stappen totdat je alles hebt verteld wat je hebt geprobeert, en welke references je daarvoor gebruikt hebt. Geef ons de errors die je te zien krijgt.
• Wanneer je alles duidelijk hebt uitgelegd, vat je je probleem samen en stel je de uiteindelijke vraag.
• Vergeet ook de [ code] tags of de [ php] tags niet. Zie hiervoor Voor iedereen die code in z'n post plaatst!.
Je startpost voldoet niet aan alle punten. Wanneer je je post verbeterd, zal de vraagstelling een stuk duidelijker worden en zullen er meer mensen je kunnen helpen.
Op php.net/mysql staan een hoop voorbeelden waar je misschien wat aan hebt!
succes!
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
PHP:
1
2
3
| while ($result = mysql_fetch_array($query)) { //doe hier iets... } |
lijkt me niet zo moeilijk, of bedoelde je iets anders?
Zie oa Tomaske, dit is werkelijk _echt_ in elke basis MySQL/PHP tutorial terug te vinden
Je kunt een
krijgen als jij er een zonder vindt (die niet van jezelf is)
Uhm, dus volgende keer graag even zelf goed kijken op bijv google zodat je dit makkelijk zelf kunt oplossen
enne volgende keer graag de quickstart uitvoeren voor een mooie duidelijke startpost 
Danku voor de aandacht
-Dicht-
Uhm, dus volgende keer graag even zelf goed kijken op bijv google zodat je dit makkelijk zelf kunt oplossen
Danku voor de aandacht
-Dicht-
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()