Toon posts:

Win2kServer Reboot met FTP :S:S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een server met Win2k Server erop. Laatste windows updates +SP's geinstalleerd enzo. Verder heb ik geinstalleerd Routing en Remote Acces voor delen van de internet verbinding, DHCP, IIS, Active Directory. Nu heb ik een heel vaag probleem. Zodra ik op een Client iets ga doen met ftp (niets met de FTP-Server op de Server, maar gewoon op een site), krijgt m'n server een BSOD en wordt er een memorydump gemaakt..reboot... Nu dacht ik eerst, ik herinstalleer hem. misschien virusje of foute configuratie ofzo. Dat heb ik dus gedaan. Voordat ik de windows updates heb geinstalleerd doet FTP-en perfect. Maar nu na de laatste servicepack en windowsupdates heb ik het weer :S:S... Hoe komt dit??? Help....

Verwijderd

Staat Windows 2000 geinstalleerd op de machine die in je sig staat? Zet dan als testje even je processor op zijn normale snelheid aub?

offtopic:
Je zegt verder dat je RRAS gebruikt om internet te delen. Je gebruikt toch wel NAT hoop ik, of heb je een eigen subnet gekocht?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 23:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
ow dat systeem heb ik allang niet meer. ff zo wijzigen. Anyway, server is een ASUS mainboard met VIA-chipset (k weet ff niet snel welk type) iPentium 3 600 niet overgeclocked met 384MB geheugen (SRAM 133Mhz), 20 gb Quantum schijf.

Verwijderd

Wat staat er voor melding in het scherm als je een BSOD krijgt?

(effe rebooten uitschakelen).

Verwijderd

Topicstarter
hmm... m'n server heeft geen monitor en heb ff geen zin om m'n monitor daar naartoe te slepen... (leuk Remote adminstration :D:D). maar misschien is dit al genoeg.
in m'n eventlog staat dit:

The computer has rebooted from a bugcheck. The bugcheck was: 0x000000c5 (0x00000000, 0x00000002, 0x00000000, 0x8046aeb5). Microsoft Windows 2000 [v15.2195]. A dump was saved in: C:\WINNT\Minidump\Mini031003-03.dmp.

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[rml][ win2k] Advanced Server reboot *[/rml]
Wat leesvoer voor tussendoor :) (Loopt niet goed af)

Ik had zelfde probleem 't Is iets met RRAS en bepaalde FTP sites.
Ik zal eens in m'n ouwe minidumps gaan zoeken.

Firmpete on Aerie Peak

Pagina: 1