Toon posts:

ms intelli explorer 3.0 optical + steelpad muismat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi speel nogal veel online games zoals UT, ik heb nu zo een standaard mycom matje is in windows wel ok, maar in games lijkt het of ie nogal vaak wegglijdt.
Die steelpad is speciaal voor gamers enzo, maar ik vroeg me af.. ga ik daar echt iets van merken in games ?
Is de combinatie steelpad en mijn muis wel ok.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 22:24:
Hoi speel nogal veel online games zoals UT, ik heb nu zo een standaard mycom matje is in windows wel ok, maar in games lijkt het of ie nogal vaak wegglijdt.
Die steelpad is speciaal voor gamers enzo, maar ik vroeg me af.. ga ik daar echt iets van merken in games ?
Is de combinatie steelpad en mijn muis wel ok.
foto van de steelpad?
ik ken hem niet :>

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
Die van coolermasteR??? dat is een mooi alu muispadje.. en ik denk niet dat je optic ermee gaat vloeken ofzo hor..

Ik denk wel dat je er iets van merkt omdat het oppervlak gladder is en dus preciecer uitgelezen kan worden.

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
maar ook een beetje spiegelend misschien... en da's minder icm een optical

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Topicstarter
http://www.steelpad.com/products.asp

Het gaat om de steelpad 3s

http://www.steelpad.com/reviews.asp

Als ik de reviews mag geloven heb ik hieraan een legale aimbot :p

• DeadPool
  • Laatst online: 10-06 22:02
www.func.net

De fUnc sUrface 1030 vind ik echt een super relaxed matje :) Ik kan em je zeker aanraden maar prijzig is die wel, rond de 30 euro in Nederland. Ik ken 1 zaak in Nederland die em verkoopt, die zit in Alphen a/d Rijn. Deze muismat in combinatie met een intelli 3.0 is een echte progamer set :P

www.hardwarelab.nl

• ernst
  • Laatst online: 04-08 16:43
DeadPool schreef op 14 March 2003 @ 08:16:
www.func.net

De fUnc sUrface 1030 vind ik echt een super relaxed matje :) Ik kan em je zeker aanraden maar prijzig is die wel, rond de 30 euro in Nederland. Ik ken 1 zaak in Nederland die em verkoopt, die zit in Alphen a/d Rijn. Deze muismat in combinatie met een intelli 3.0 is een echte progamer set :P

www.hardwarelab.nl
perfectsystems verkoopt um ook voor 25euro geloof ik :)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

quote van het linkje dat Meani gaf: * Does not work with Logitech Optical mice other than the MX Series *

hmm, waarom niet staat er nie bij, maar het zet je toch aan et denken he. wat is eigenlijk het verschil tussen de MX serie en andere (oudere) logitechs??

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1