Toon posts:

E-Tech Router + Windows 2000 Server nu nog een FTP!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn drie computers waarvan 1 windows 200 server draagt hebben via mijn E-Tech Router/modem een ip adres gekregen. Ik weet dat dit ip adres alleen te benaderen is binnen mijn eigen netwerk, ook ben ik er inmiddels achter gekomen welk ip adres ik heb voor buiten af.

Nu is mijn vraag aan iedereen die dus ook een E-Tech ADSL Router Modem V2 (een redelijk kleine blauw apparaat) heeft hoe ik er voor kan zorgen dat ik via een externe pc mijn ftp op mijn windows 2000 server (IIS) kan komen, Ook is in de toekomst een terminal service verbinding nodig.

alvast bedankt.

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
deze is zeker vaker langs gekomen. Ik zou even zoeken als ik jou was...

do or do not, there is no try

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik dus gedaan, alleen is mijn specifieke vraag nergens terug te vinden...........

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek

gezocht op 'client ftp server'

veel suc6

do or do not, there is no try

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal mijn best doen

Verwijderd

Een port-forwarding rule aanmaken :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 22:12:
Een port-forwarding rule aanmaken :?
Op dit gebied ben ik nog een leek: dus mijn vraag is dan HOE DOE JE DAT????

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de meeste vragen gekeken en ook hier en daar wat handelingen aangepast, maar niets helpt.........is er geen instelling die geactiveerd moet worden op de router zelf....???? en zo ja weet iemand deze???

Verwijderd

Mmm, deze vraag heeft iig. weinig te zoeken in PNS, kan beter naar NT.

Verder is het misschien verstandig om eens een duik te nemen in Het Grote Poortmappings Verhaal en de FAQ Network Troubleshooting.

Zal meteen effe een move aanvragen. Harkelaar was me al voor.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 22:41 ]

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Moraal van het verhaal: kijk eerst eens of je zelf een oplossing kan vinden met behulp van de zoekfunctie en de sticky topics, die zijn er niet voor niets.

Als je dan écht niets kan vinden (dus niet in dit geval), kijk dan goed waar je topic het beste past, en dat was in dit geval dus niet Professional Networking & Servers.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.