Toon posts:

A DRIVE VASTGELOPEN?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lampje van mijn A DRIVE blijft aan staan, ook als ik restart dan gaat het aan en blijt branden? Daarom doet het ook niet meer. Windows zegt dan: Geen disk in drive...

Ik weet het niet...Bios...aansluiting...?

Heeft iemand een idee?..

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
heb je de kabel wel goed om aangesloten?

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoel je?

Ik heb daar niet veel verstand van. Gewoon van moederbord naar drive. Het deel van de kabel met omgedraaide snoeren aan de kant van de drive..

Verwijderd

Je kabel zit er verkeerd om in, het rode draadje moet altijd links, terwijl hij bij harde schijven en cd-rom's enzo altijd rechts moet (op elke kabel heb je 1 rood draad ter oriëntatie :))

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Je hebt 4 verschillende mogelijkheden :7

Pak je rust!

Verwijderd

Gouden regel:

Het rooie draadje van flatcables in een PC zit altijd aan de kant v.d. voeding!!! Behalve dan op het moederbord 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel mensen !!! Ik had inderdaad mijn kabel verkeerd om aangesloten.. Naja weer wat geleerd !!

Verwijderd

kost je ƒ2,50

over te maken op bank rekening 3282.66.906 :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat wou ik doen via Homenet... maar je bankreknr. bleek niet te bestaan. Jammer he:9

Verwijderd

hij bestaat helaas wel :)

is echt mijn rekening maar die 2,50 was als geintje hoor hehehe ik help je graag..

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

uuhhm, tolga je hoeft niet zo te schreeuwen hoor :(
Zie: http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq

Verwijderd

Op zaterdag 18 november 2000 17:33 schreef sheijtel het volgende:
Gouden regel:

Het rooie draadje van flatcables in een PC zit altijd aan de kant v.d. voeding!!! Behalve dan op het moederbord 8-)
Behalve bij de floppy drive. 90% zit de rode kabel net niet bij de voeding van de floppydrive. Er zijn merken die dat wel weer zo hebben

mzzl
Pagina: 1