[WinXPProf] Muis veranderd van snelheid?

Pagina: 1
Acties:

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:54

zAo

GPLv2 Fanboy

Topicstarter
Beste Tweakers :)

Sinds ik win XP Prof draai, doet mijn muis vaag. In ieder venster (IE of WinAMP of wat dan ook) neemt mijn muis een andere snelheid aan. Soms is hij echt 1/4 van de snelheid! Ik heb de laatste logitech mouseware draaien en had het niet onder Win2K. Verder staat de versnelling van de muis op Laag maar dit veranderen helpt niets. De aanwijssnelheid is 90%. :)

Het gaat om een USB-, optische muis van logitech (denk de meestverkochte muis ooit... ;))

Iemand een idee? Dit is namelijk erg irri })

zAo

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:54

zAo

GPLv2 Fanboy

Topicstarter
Niemand? ^^

Het is verry irry :D

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:05

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> WOS

Verwijderd

Al een andere USB poort geprobeerd?

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 14:37
Zet de extra programma('s) die meedraaien voor de besturing van je muis (mouseware e.d.) es uit (verwijder ze uit de opstart-map) en restart je computer. Ik heb de ervaring dat deze programma's wel es z.g. 'intelligent' willen zijn en daardoor bepaalde instellingen automatisch wijzigen. En BTW je muis werkt ook uitstekend zonder die proggie's dus waarom RAM verknoeien :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:32

nrg

Ik had dit ook opeens met m'n Microsoft muis. Soms deed de muis zelfs helemaal niks.

Als ik jou was zou ik ff een andere muis proberen, mijn oude muis ligt inmiddels met een hoop gaatjes (luchtbuks }>) in de grijze container.

Verwijderd

start > configuratiescherm > muis > optie voor de aanwijzer > beweging :?

(ja, 'k heb jammergenoeg die nederlandse XP geinstalleerd)

• yohan
Verwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 21:53:
start > configuratiescherm > muis > optie voor de aanwijzer > beweging :?
Zover was ie dus zelf ook al:
zAo schreef op 13 March 2003 @ 21:29:
Verder staat de versnelling van de muis op Laag maar dit veranderen helpt niets.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Yohan schreef op 15 March 2003 @ 21:59:
[...]
Zover was ie dus zelf ook al:
[...]
'k dacht al zoiets. 'k zal ffies alle drivers van je muiss eraf gooien, windows restarten en gewoon de standaard Windows ps2 mouse driver installeren. 'kan me niet voorstellen dat dit 't niet doet.

• yohan
Verwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 22:08:
[...]

'k dacht al zoiets. 'k zal ffies alle drivers van je muiss eraf gooien, windows restarten en gewoon de standaard Windows ps2 mouse driver installeren. 'kan me niet voorstellen dat dit 't niet doet.
Je haalde een andere quote van me aan dan je bedoelde maar ik denk dat we elkaar wel begrijpen :) succes iig

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:53

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 21:53:
(ja, 'k heb jammergenoeg die nederlandse XP geinstalleerd)
Wat is daar mis mee? :?

He who controls the Spice, controls the Universe.

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:32

nrg

Hij weet de Engelse benaming van de menu's niet :)
Pagina: 1