• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mijn Siemens C35i kraakt rechtsonder en rechts naast het beeldscherm.

Het is echt super irritant gewoon, alsof je goedkope troep in je handen hebt.

Nu ben ik daar dus mee terug gegaan naar Libertel City Point en daar zeggen ze dat alle telefoons kraken en dat dat door het kunststof komt, maar een vriend van mij heeft precies dezelfde en heeft 't niet.

M.a.w., Libertel City Point ziet het probleem er niet van in omdat hij 't verder wel gewoon doet.

Hier baal ik dus van, hij is nog nooit gevallen ofzo en ik heb 'm altijd in een goed hoesje zitten.

Dus mijn vraag, zijn er meer mensen met een krakende C35i?

Verwijderd

Ja, als ik er op ga zitten kraakt ie wel ;)

hij kraakt bij mij ook als ik hem vastpak, ik kan zelfs het bovenste stuk plastic een beetje bewegen! :(

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:03

4POX

Everybody is wired

Die van mij heeft ook een hoogkraak gehalte.. Maar het is bij mij de binnenkant die telt.. Damm, Die software ruleerd echt

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Die van mij kraakt rechst boven, precies in die buurt waar die 2 gaten ziten waar je met liefe 'n schroevendraaier in ramt. in 't begin deed ie 't niet maar hij heb denk ik 'n keer klem gezeten (broekzak ofzo) maar van me heeft er ook last van (al zei ie dat 't laatst even weg was toen ie 'm had laten vallen , maar das ook niet echt aan te raden) dus ehh ik guess dat 't normaal is voor die dingen :(

--Ray

• Timmey
  • Niet online
Nog meer mensen die er problemen mee hebben?

Kunnen we nu stellen dat de behuizing van de C35i gewoon brak is?

Misschien moeten we eens een gezamenlijke brief schrijven..

Verwijderd

Hij is gewoon brak, ik heb er gelijk maar ff een ander frontje opgezet...

Ook die processor is rete-traag, mijn oude Bosh liep ongeveer 5x sneller.

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Het frontje van mn c25 kraakt ook. Dat is ook gewoon een prutding. Ik heb nu een echte telefoon (Nokia).

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:03

4POX

Everybody is wired

Op zondag 19 november 2000 10:54 schreef Coppertop het volgende:
Het frontje van mn c25 kraakt ook. Dat is ook gewoon een prutding. Ik heb nu een echte telefoon (Nokia).
Nokia met Snoer :?

AKA Rinkel weblog

• Timmey
  • Niet online
Okay, elke telefoon kraakt trouwens wel een beetje, da's gewoon 't kunststof, maar bij mij is 't een andere kraak.

Elke keer als ik een beetje flink op m'n rode knop douw dan kraakt ie gewoon.

Maar uhm, wat zou ik daar dan tegen doen?

Wat voor rechten heb ik?

Nieuwe, geld terug?

't Is namelijk een beetje een grijs gebied omdat ie verder wel functioneerd.

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Misschien moet je even zorgen dat ie niet meer correct functioneert ... >:) Eigen risico natuurlijk :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
gewoon zeggen dat die knop het soms helemaal niet doet en dat ie soms spontaan uitgaat.. en dat jij denkt dat dat 'gekraak' dr iets mee te maken heeft... dat vinden die lui van de winkel zo vaag dat ze je wel een nieuwe meegeven.. :)

• Timmey
  • Niet online
Ik heb nu met de Siemens Next day service gebelt.

Ik mag 'm opsturen en dan kunnen ze de behuizing eventueel wat strakker zetten (zouden ze het probleem herkennen?).

Maar, het eindoordeel ligt bij de monteur, dus als die constateert dat het toestel gevallen is krijg ik een rekening geprestenteerd en mag ik bepalen of hij gerepareerd word of niet.
Maar als ze dus constateren dat hij gevallen is komt er, onafhankelijk of ie gerepareerd word of niet, wel fl. 50,- onderzoekskosten bij!

Is dit afzetterij of is dit afzetterij :r

Verwijderd

Op maandag 20 november 2000 13:02 schreef T het volgende:
Ik heb nu met de Siemens Next day service gebelt.

Ik mag 'm opsturen en dan kunnen ze de behuizing eventueel wat strakker zetten (zouden ze het probleem herkennen?).

Maar, het eindoordeel ligt bij de monteur, dus als die constateert dat het toestel gevallen is krijg ik een rekening geprestenteerd en mag ik bepalen of hij gerepareerd word of niet.
Maar als ze dus constateren dat hij gevallen is komt er, onafhankelijk of ie gerepareerd word of niet, wel fl. 50,- onderzoekskosten bij!

Is dit afzetterij of is dit afzetterij :r
Gewoon ff open maken en war draadjes los trekken ofzo en weer dicht maken, Siemens bellen en je krijgt een nieuwe ;) Ja heb ervaring met Siemesn :9
Pagina: 1