[CS] Unlimited ammo bug :D

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024
Ik was net aan het counterstriken en toen liep ik tegen deze bug aan.. als je net op het moment dat je terug switched naar je previous weapon en kogel af vuurd wordt ie niet van je ammo hoeveelheid afgehaald :)

http://tec.xs4para.nl/random/bug.rar

In deze demo die ik net opgenomen heb zie je dat ik 19 kogels afvuur met een magazijn waar er maar 12 in zitten :D Dit is op een lokale server. Online is het makkelijker om dit truukje uit te halen aangezien je dan altijd een kleine vertraging hebt. Met de Desert Eagle lijkt het ook makkelijker te gaan.

Als dit allang bekend is dan gooi het topic maar op slot. :) ik wist het iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

[rml][ PC]Het CS topic - deel I[/rml] <<-- hier posten aub

volgends mij valt dit onder ''bug exploiten'' ofzoiets en dat vinden ze misschien online niet zo leuk

[ Voor 24% gewijzigd door Collaborator op 13-03-2003 21:04 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Het werkt bij jou wel, je ziet het schot en je hoort het geluid. Jammer alleen dat het niet zoveel zin heeft omdat de actie niet door de server word uitgevoerd en terecht komt bij de rest van de spelers voor zover ik weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dus?
Maak niet gelijk een nieuw topic over dit soort dingen plz. Als het nou een ware vinding was die cs voor altijd zal veranderen.. owk. Maar er zijn in cs wel 100en van dit soort piepkleine onbelangerijke bugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
Ik dacht dus dat het wel wat af zou doen en dat het wel effect had op de andere spelers in de server en als dat zo was dan was het niet zomaar een onbelangrijke bug. thx voor de info Sick Nick :) En DaniL laat de moderators beslissen over of ik van deze topics open of niet, daar ben jij namelijk niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Duh, als je daar nog niet achter was gekomen. Het schot wordt alleen niet geregistreerd, en daarom gaat het dus ook niet van je ammo af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
Maar er komt wel een kogelgat en vonkjes enz. vandaar dat ik het id had dat ie misschien wel schoot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
tec schreef op 13 maart 2003 @ 21:14:
Maar er komt wel een kogelgat en vonkjes enz. vandaar dat ik het id had dat ie misschien wel schoot :)
Dan zou hier allang massaal misbruik van gemaakt worden, en dan met name in samenwerking met de AWP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
Mja das waar.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met die verneukte 1.6 release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 16:25
heb je het trouwens al op een hostage geprobeerd? misschien is dat iets om te testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Cereal schreef op 13 maart 2003 @ 21:26:
heb je het trouwens al op een hostage geprobeerd? misschien is dat iets om te testen..
Volgens mij zie je daar wel een headshot, maar gaat er geen damage af. Maar dat weet ik niet zeker, CS is voor mij ruim een jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Bugje is over het algemeen wel bekend denk ik, maar je hebt er niet veel aan... Ik bedoel je gaat niet met je M4 1 schot geven meteen switchen en weer terug, schieten enz. Beetje onzinnig. Owja en de kogel heeft geen impact :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maargoed, het gaat om het idee, en het ziet er wel 1337 uit in de demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
sorry, ik kende m al :)
maar hijs wel grappig ja..

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Maar is het niet beter dat deze op slot gaat, want een erg nuttige discussie komt er niet van. Desnoods post je het in het grote CS topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-09 22:12
Agreed, doe maar in grote CS topic. :)

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.