Stuur de memtest maker een paar euro

Pagina: 1
Acties:

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Volgens mij is de meest gezegde zin hier:
'memtest al gedraaid?'

Het proggie heeft mij al gruwelijk veel tijd bespaard. Helaas kun je op de site alleen maar via Paypal een donatie doen. Ik heb ff op internet gezocht en kwam dit tegen:

http://www.theopenenterprise.com/story/TOE20021105S0002

Die gast heeft dus een bedrijfje, Teres Audio. Daarvan heb ik via de site het adres weten te achterhalen.

Dat is:

Teres Audio
Attn: Chris Brady
2190 Snowmass Circle
Broomfield, CO 80020
USA

Ik heb de goede man een envelopje oopgestuurd met 5 eurotjes er in. leuk voor aan het prikbord.

aardig idee misschien?

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04 12:22
kijk das nou aardig !

'k heb het proggie alleen nooit gebruikt en ik moet al sparen voor mijn casemod... :P

[ Voor 4% gewijzigd door GeforceDDQ op 13-03-2003 20:50 ]

301SQN

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

waarom moet ik hem geld sturen :?

ik gebruik het niet eens :+

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Erg edelmoedig, en grappig dat je hem euro's stuurt. Al je het nodig vindt kan je het doen, maar hij verwacht niks en het is niet nodig, de bedragen zijn toch klein en in vreemde valuta...

Verwijderd

is dit niet meer een topic voor Software Algemeen?

Lijkt me sowieso altijd zinnig om makers van goede/veelgebruikte software een financiele bijdrage te sturen. Dan kunnen zij tijdens het proggen ook weer hun boterham met pindakaas eten :)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 13:47
Hmmm is wel goed id maar om daar topic over te openen? Je kan beter wat oude dollars sturen trouwens, die zijn nu minder waard dan euros :P

Ik vind je proggie trouwens billiant maar om nou geld te sturen... :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Dat is aardig van je, maar je stuurt Euro's naar de USA ....
Om het om te wisselen naar US Dollar kost het hem misschien al wel 5 Euro :P

Maar je geeft zeker het goede voorbeeld :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• smvs
  • Niet online
het gaat om het gebaar, niet om het brute bedrag in dollars ofzo. ik wil trouwens niet scheinheilig doen, ik heb echt alleen maar gekopiërde software, behalve windows 95 van een aldi pc die ik ooit kocht, die is legaal. juist omdat dit gratis is en de maker niks verwacht vind ik het leuk om gewoon een envelopje met een teken van waardering op te sturen.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:03

Sport_Life

Solvitur ambulando

Maar wat wil je hier nou mee :? Verwacht je dat die gozer nu een bedank (e)mail stuurt ofzo ? Alsof hij echt zit te springen om die paar pleuro... :) Hij zal wel commercieel genoeg bezig zijn :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

JaY-

Het is mij.

het gaat om het gebaar en hopelijk stimuleert dit de maker (en ook van andere goede gratis software) het om verder te gaan met hun programma

Verwijderd

Ik doe ook mee en ik heb hem net 500 Bananen in een dichte kist gestuurd (serieus)! Als blijk van waardering. (Ik werk voor Chiquitta Bananen)

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:03

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 14 maart 2003 @ 00:35:
Ik doe ook mee en ik heb hem net 500 Bananen in een dichte kist gestuurd (serieus)! Als blijk van waardering. (Ik werk voor Chiquitta Bananen)
Leuk, dan stuur ik wat kannen melk op :9 ! (ja, ik woon op boederij :Y) }:O )

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dan zal ik ijs sturen. Kan die jongen ook weer een milkshake maken

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Zandor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-06 23:24
Stuur ik hem een mailtje,
heeft ie wat te lezen tijdens het eten....

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 00:35:
Als je dan toch voor hun werkt neem dan tenminste even de moeite om hun naam uit je hoofd te leren ;) >:)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
alleen het gebaar vind ik een beetje loos.
je kan hem beter us dollars sturen voor het gebaar en hij heeft er ook nog wat aan.
Nu is het gebaar gewoon erg loos. Je stuurt was voor hem bijna geen waarde heeft, of extremer gezegd, geen waarde heeft.

Dit staat dus alsware gelijk aan de bovengenoemde (grappige) posts :)

• HellFish
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-07 15:01

HellFish

Hang The DJ

Je kan hem beter een kaartje vanop vakantie sturen, daar heeft hij meer aan 8)

Asus A7V333 | AMD XP 2000+ | 512 MB RAM PC2700 | Aopen GF 4 Ti4200 128MB (310/500) | DVD 16/40 | WinTV Go | ADSL 3.3 Mbit | Logitech Cordless Desktop Optical

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

Ik stuur hem al m'n door zijn proggie beschadigd/slecht verklaarde geheugen modules :D

[ Voor 63% gewijzigd door _WgV_ op 14-03-2003 20:41 ]

#StopBurningStuff

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 19:30
5 euro is juist een bulk geld waard in america :)

• zork
  • Laatst online: 04-08 12:43
Ach, ik snap de motivatie van de topicstarter wel hoor :) Het gaat tenslotte om 't gebaar! Respect topicstartertje! Jammer dat ik nix anders dan een paar rode centen uit te geven heb... :/

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-07 07:40

Thunde®

Don't Worry :)

ik ben benieuwd wat hij zou doen als je 50000 dollar zou overmaken, zou ie gewoon doorgaan met gratis software?

Mijn spec's | Modelbouwforum

Verwijderd

Thunde® schreef op 15 maart 2003 @ 20:54:
ik ben benieuwd wat hij zou doen als je 50000 dollar zou overmaken, zou ie gewoon doorgaan met gratis software?
Probeer het eens zou ik zeggen...

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-07 07:40

Thunde®

Don't Worry :)

Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 21:02:
[...]

Probeer het eens zou ik zeggen...
uhm.... nee toch liever niet :P

Mijn spec's | Modelbouwforum

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:57

The Third Man

The Third Jellyfish

Rody schreef op 14 maart 2003 @ 08:28:
alleen het gebaar vind ik een beetje loos.
je kan hem beter us dollars sturen voor het gebaar en hij heeft er ook nog wat aan.
Nu is het gebaar gewoon erg loos. Je stuurt was voor hem bijna geen waarde heeft, of extremer gezegd, geen waarde heeft.

Dit staat dus alsware gelijk aan de bovengenoemde (grappige) posts :)
Ik zou het ook fantastisch vinden als ik als Nederlander van een Amerikaan uit Seattle ofzo een briefje van $5 zou krijgen voor een zelfgeschreven progje om bijvoorbeeld je matrixprinter te overklokken. Misschien loop ik dan iets minder kans, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Thunde® schreef op 15 maart 2003 @ 20:54:
Ik denk dat hij die audiotoko voor 50000 verkoopt en op Hawaï gaat wonen :Y) (zo hoort het ook)

• zork
  • Laatst online: 04-08 12:43
Lekkere Kwal schreef op 15 March 2003 @ 21:26:
[...]
Ik zou het ook fantastisch vinden als ik als Nederlander van een Amerikaan uit Seattle ofzo een briefje van $5 zou krijgen voor een zelfgeschreven progje om bijvoorbeeld je matrixprinter te overklokken. Misschien loop ik dan iets minder kans, maar je begrijpt wat ik bedoel.
[...]
Zekers, ik zou me ook vereerd en voldaan voelen :) Want jouw zelfgeschreven stukje software valt immers in de smaak bij een wildvreemde, die je er ook nog eens voor bedankt in een dergelijke vorm :)

Verwijderd

Programma'tje is echt geweldig en ik gebruik het bijna elke dag. Goede actie...

[edit] Je kan natuurlijk ook een heel dure geheugen tester kopen :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 21:39 ]

Pagina: 1