[XP] werkt niet na ghost?

Pagina: 1
Acties:

• nastydog
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-01 08:19
Hallo ik heb met Norton Ghost 2003 een backup gemaakt naar een andere schijf maar nu heb ik het volgende probleem, als ik opstart op mijn nieuwe schijf en hij is bezig met booten blijft ie hangen op het zwarte scherm met Xp je weet wel met dat balkje dat aangeeft dat ie aan het laden is, dan blijft ie op die scherm hangen en als ik 'm dan opnieuw opstart gaat ie heel soms door naar het welkoms scherm maar verder ook niet!

Heeft iemand hetzelfde probleem of heeft gehad, en hoe ie dat opgelost heeft.

Alvast bedankt. ;)

Verwijderd

Euh dit hoort thuis in WOS mijns inziens.
Ik heb de modjes geschopt.

=> WOS

• nastydog
Oeps sorry ik heb 'm in de verkeerde geplaats.

Maar bedankt voor het opletten.

Verwijderd

NOS -> WOS dus.

Ziet eruit als een Windows beveiliging die te maken heeft met het feit dat je systeem veranderd is.

• nastydog
Dat zou kunnen, naar aanleiding dat ie ook in zijn veilige modus blijft hangen.

Zou dit nog op te lossen zijn of moet ik echt opnieuw beginnen ik heb het meerdere keren geprobeerd te ghosten maar blijf hetzelfde probleem houden.

Verwijderd

En het zijn wel identieke systemen?

• nastydog
Het is hetzelfde systeem alleen de hd is anders, van Maxtor naar WD.

Verwijderd

Ik dacht dat xp de gegevens vast legde van de harde schijf waarop deze werd geïnstalleerd. Als je dan een ghost maakt en deze op de originele harde schijf terug plaats is het geen probleem, maar naar een andere harde schijf is volgens mij niet geheel foutloos mogelijk.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Een ghost image maken van schijf naar schijf en dan terug zetten moet zonder problemen willen. Heb het vaak met identieke schijven gedaan(merk en grootte) het gaat ook als je merken van schijven door elkaar haalt heb ik ook vaker gedaan. Ik denk dat er ergens in je windows een error is geslopen en dat je windows nu beetje in de war is. Als eens een repair geprobeert... clone je de schijf echt of doe je iets anders?
Pagina: 1