Toon posts:

Gigabyte GA7-VA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik bij de Gigabyte GA7-VA mainboard de Multiply wel veranderen? lukt mij namelijk niet, in de de bios kan ik alleen maar de FSB veranderen, verder geen ratio. ook geen jumpers op het board zover ik weet... heeft iemand hier antwoord op? :) Voor mijn ECS was een overclockers bios, bestaat deze ook voor mijn board? en lukt het daar dan wel mee?

thx, mzzl!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Heb je wel een geunlockte athlon (xp) ??

Ik ken het bord niet, dus neem ik aan dat het een amd plank is :p

[ Voor 47% gewijzigd door Kapitein Edward op 13-03-2003 20:24 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Is de CPU ungelockt?

Verwijderd

Topicstarter
thorughbord.. dus altijd unlocked toch? kwil namelijk nog zo'n bordje kope voor men broer en daar een xp 2100 thorughbord in doen en dan oppompen. :)

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Een T'bred is alleen ungelockt op bepaalde mobo's. Vooralsnog zijn het enkel de nForce2 plankjes die dat kunnen..

Verwijderd

naast de proccesor zitten dipswitches.

Verwijderd

ik heb een ga-7vaxp rev 1.1 en kan de mp's van m'n 2400+ t-bred (AIUHB) wel instellen. Dat kun je doen d.m.v. 5 switches die naast de socket zitten.

Verwijderd

Misschien een n00b vraag tussendoor hoor, maar ik heb een GA-7VAXP Ultra. Maar waar kan ik zien welke revisie ik heb?
Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 09:12:
ik heb een ga-7vaxp rev 1.1 en kan de mp's van m'n 2400+ t-bred (AIUHB) wel instellen. Dat kun je doen d.m.v. 5 switches die naast de socket zitten.

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gewoon het plank uit de kast halen en de mobo afzoeken naar reviesienummers B)

Meestal zitten ze aan de zijkant van de onderste PCI slot geplakt.

Verwijderd

Topicstarter
kweet genoeg! :D

bedankt! :)
Pagina: 1