Toon posts:

Maya fog

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in maya een aan tal spotlights gemaakt met een mist erover heen (Fog) je ziet dus een lichtbundel. Ik heb toen de spotlight gecopieerd en ze daarna geanimeerd. Maar na het renderen blijken alleen 2 spotlight een fog te hebben. Als ik dan een fog bij die anderen erop wil verwijderd maya die fog gelijk. Hij wil helemaal geen effecten meer op de lampen toepassen.

Weet iemand hoe dit kan?

TheScape

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 20:24 ]

Verwijderd

Zou je eens kunnen kijken wat voor melding je in de script editor krijgt wanneer je op één van die andere spotlights een fog probeert toe te voegen?

Verwijderd

nog een keer zo een fog instellen op een andere nieuwe lamp is de simpelste oplossing maar dat wil je niet met al die instellingen...

Wat je moet doen is in de duplicate opties > duplicate Input Graph aanvinken of het is net die andere optie duplicate Input Connections moet je maar proberen dat werkt...

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt. Weet nog steeds niet precies wat het is. Maar toen ik voor de twaalfde keer een fog instelde ging het weer mis maar toen ik handmatig weer de waardes invulde pakte die opeens fog numero 2. Heel vreemd allemaal maar hij doet het nu en daar gaat het om, nog bedankt in ieder geval.