Stop chasing the dream, you're already living it
Verwijderd
lijkt me trouwens wel logisch, anders passen de opticals niet
Het zijn dus je drive rails om je drives mee te monteren om makkelijk te verwisselen.
Ben net al een beetje wezen kloten, maar ze zitten ook niet echt vast vind ik, tis een soort kliksysteem
en iets naar buiten gebogen
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
ze zijn ervoor om je drives makkelijk te kunnen vervangen zonder al dat geschroef
nothing special
ik ook niet.
jammer dat er maar 12 bij zitten
Wat ik wel een beetje mis is een fatsoenlijke handleiding bij zo'n kast. Maar goed, dan ga ik weer ff verder..
http://www.chieftec.com/p...ation/workstation-tmp.htm
Hij heeft de bigtower, jij de miditower. Hij heeft dus ruimte voor 6 5 1/4" devices en dus ook 12 dingen nodig. Jij kan er maar 4 kwijt, dus maar 8 dingen
Heb er zelf ook 8 bij gekregen bij de miditoren, hoewel ik er gewoon wat heb bijgekocht omdat ik meerdere drives heb liggen. Naast de 3 fikkers en dvdspeler uit m'n specs liggen hier nog wat andere drives die ik zo nu en dan gebruik.
Zou in principe 6 cd-roms. branders etc. erin kunnen doen.
Emcee: dat plaatje maakt een hoop duidelijk thnx
Btw: die zilveren dingetjes, die steken wel een beetje uit, alleen met dat deurtje dicht zie je ze niet. Vind ze ook niet echt enorm stevig erin zitten.
[ Voor 102% gewijzigd door Qosmic op 13-03-2003 20:34 ]
Hier heb ik gisteren (gister ook binnen gekregen staat nu onder me buro) lekker mee lopen klooien zeg goh wat een mooie uitgebreide handleiding zat er bij (helemaal niet) afijn, die dingen moet je naast je cd schroeven zodat je ze er in kan schuiven..Qosmic schreef op 13 March 2003 @ 20:16:
vandaag heb ik dus m'n Chieftec DA-01BD Zwart binnen gekregen. Nu heb ik 1 vraagje omtrend deze kast, er zat ook een doosje bij met met 8 plastic latjes met op de uiteinden iets zilvers.
Weet iemand waar deze voor zijn of wat ik ermee kan/moet doen??
Kan er niks over vinden namelijk
ik maak wel ff foto;s
nee, hij bedoeld aan je cd-rom brander of dvd spelerQosmic schreef op 13 March 2003 @ 20:56:
ok, dus die dingen meot je dus wel aan/in je kast vast schroefen??
Dit topic is gesloten.
![]()