Toon posts:

[Generals Online] 2 pc's achter 1 router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag hier allemaal problemen voorbij komen met mensen achter routers die generals online willen spelen enzo, nou bij mij gaat het nu redelijk, ik zet gewoon dmz aan en dan gaat het op zich prima. Het kan ook liggen aan andere mensen in je game he !! als die bijvoorbeeld heel ver weg wonen of zo ;)

Maar mijn probleem is dus dat ik hierzo 2 pc's achter een router (Vigor 2200e) heb staan, en ik wil op allebei tegelijk generals online kunnen spelen :P . Hoe moet ik dan poorten en alles instellen? Of kan dat niet vanwege de serial nummer enzo?

Als ik nu op 1 pc inlog, en daarna op de andere pc, dan krijgt de 1ste de error "lost connection to generals online". En andersom. Maar als het aan de key zou liggen dan krijg je toch een melding van "key in use" of zo ?? :(

Plz help me out :o

mzzls

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mischien omdat je dan 2x met hetzelfde ip nummer inlogt :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
een melding: In de readme van de 1.3 patch staan gewoon uitgelegd hoe je met 2 computers achter 1 router generals speelt :| , maar dan moet je een "range" van poorten forwarden en dat luk niet op me router :S

• MTops
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09-2020

MTops

Just being me...

Je kan zoiezo niet met 1 dezelfde serial op twee verschillende pc's inloggen...

Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...

• SynergY
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-11-2025

SynergY

<Insert title here>

Je krijgt dan het probleem dat je dezelfde poort in gebruik hebt.

Verwijderd

Topicstarter
The_xterminator schreef op 14 March 2003 @ 14:42:
Je krijgt dan het probleem dat je dezelfde poort in gebruik hebt.
ehm ja maar in de readme bij patch 1.3 staat een manier om poorten toe te wijzen aan 2 verschillende pc's achter 1 router. Maar ik weet dus niet of het nu daar aan ligt of aan de key. Ik krijg dus geen melding "key is use" of zo , alleen maar "lost connection to generals online".
Pagina: 1