Ik zag hier allemaal problemen voorbij komen met mensen achter routers die generals online willen spelen enzo, nou bij mij gaat het nu redelijk, ik zet gewoon dmz aan en dan gaat het op zich prima. Het kan ook liggen aan andere mensen in je game he !! als die bijvoorbeeld heel ver weg wonen of zo
Maar mijn probleem is dus dat ik hierzo 2 pc's achter een router (Vigor 2200e) heb staan, en ik wil op allebei tegelijk generals online kunnen spelen
. Hoe moet ik dan poorten en alles instellen? Of kan dat niet vanwege de serial nummer enzo?
Als ik nu op 1 pc inlog, en daarna op de andere pc, dan krijgt de 1ste de error "lost connection to generals online". En andersom. Maar als het aan de key zou liggen dan krijg je toch een melding van "key in use" of zo ??
Plz help me out
mzzls
Maar mijn probleem is dus dat ik hierzo 2 pc's achter een router (Vigor 2200e) heb staan, en ik wil op allebei tegelijk generals online kunnen spelen
Als ik nu op 1 pc inlog, en daarna op de andere pc, dan krijgt de 1ste de error "lost connection to generals online". En andersom. Maar als het aan de key zou liggen dan krijg je toch een melding van "key in use" of zo ??
Plz help me out
mzzls