Ik heb net Go!Zilla gedeinstalleerd. Ik kan echter alleen niet GoIEHlp.dll deleten. Winxp geeft aan dat die nog in gebruik is. Ik heb echter geen proces nog in gebruik dat hiermee te maken heeft, behalve dat het icoontje nog bij de collectie staat van de taakbalk (weliswaar niet actief). Ik heb al regcleaner en adaware 6 gebruikt om de pc op te schonen van die gozillazooi. Dit is de enige file, die ik er niet af krijg. Via dos, zoals ik in een ouder topic vond, kan ik hem niet vinden (ik kom niet van die string af C:\Documents and Settings\mijnloginnaam> , kan niet naar C:\ bij XP?)
Verwijderd
CD\Trunksmd schreef op 13 March 2003 @ 20:08:
(ik kom niet van die string af C:\Documents and Settings\mijnloginnaam> , kan niet naar C:\ bij XP?)
Werkt dat niet?
euh ja, natuurlijk werkt dat (stom van me). In ieder geval helpt het niet. Toegang geweigerd! Iets gebruikt deze file. Hoe kan ik deze verwijderen? Het valt mij trouwens of dat er in die taakbalk nog een hoop opstarticoontjes staan, die ik niet weet te verwijderen, zoals edonkey. (met taakbalk bedoel ik: als je rechtsklikt op de balk in de buurt van de klok en je klikt vervolgens op eigenschappen). Wie kan mij helpen?
Verwijderd
En lukt het ook niet in veilige modus?Trunksmd schreef op 13 March 2003 @ 20:19:
Iets gebruikt deze file. Hoe kan ik deze verwijderen?
en anders ff rebooten, controleren dat Go!Zilla niet draait, en in een command box de file deleten zijn 8.3 naam te gebruiken
Ik frut, dus ik epibreer
Yep, nu lukt het wel. Waarom zijn de antwoorden ook zo voor de hand liggend?
Er blijft echter nog 1 ding over van Gozilla en dat is het verborgen opstart icoontje bij de eigenschappen van de taakbalk. Hoe krijg ik die eruit?
Pagina: 1