Hallo,
ik heb een p133 opnieuw geinstalleerd en voorzien van win98se.
Nu heb ik aan deze pc een 33K6 modem gehangen op com poort 1.
Wanneer ik nu verbinding maak via externe toegang geeft die geen signaal naar de telefoonlijn door. Wanneer ik kies voor annuleren loopt die vast en geeft die in het processen overzicht, evenals externe toegang, Reageert niet
Tevens kan ik de modem en verbinding niet deleten en de instellingen van de modem zelfs niet eens veranderen in de normale modus.
Alles is dus alleen in de veilige modus te configureren.
Ik heb het met 2 modems geprobeerd (in volgorde van installatie):
* E-tech 336RVP (met zijn originele drivers daarna gevolgd als standaard 33k6)
* Tornado 28K8 (als standaard 28K8 modem)
De allereerste keer vroeg die om deze bestanden:
filexfer.cnt
filexfer.hlp
filexfer.exe
fte.dll
vvexe32.exe
wsvv.vxd
Wat kan de oorzaak zijn dat er geen verbinding gemaakt kan worden en dat de pc continu vastloopt wanneer ik probeer verbinding te maken of instellingen / modem wil wijzigen / verwijderen.
ik heb een p133 opnieuw geinstalleerd en voorzien van win98se.
Nu heb ik aan deze pc een 33K6 modem gehangen op com poort 1.
Wanneer ik nu verbinding maak via externe toegang geeft die geen signaal naar de telefoonlijn door. Wanneer ik kies voor annuleren loopt die vast en geeft die in het processen overzicht, evenals externe toegang, Reageert niet
Tevens kan ik de modem en verbinding niet deleten en de instellingen van de modem zelfs niet eens veranderen in de normale modus.
Alles is dus alleen in de veilige modus te configureren.
Ik heb het met 2 modems geprobeerd (in volgorde van installatie):
* E-tech 336RVP (met zijn originele drivers daarna gevolgd als standaard 33k6)
* Tornado 28K8 (als standaard 28K8 modem)
De allereerste keer vroeg die om deze bestanden:
filexfer.cnt
filexfer.hlp
filexfer.exe
fte.dll
vvexe32.exe
wsvv.vxd
Wat kan de oorzaak zijn dat er geen verbinding gemaakt kan worden en dat de pc continu vastloopt wanneer ik probeer verbinding te maken of instellingen / modem wil wijzigen / verwijderen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 19:49 ]