De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Onder Windows 95 en 98 kon dat wel. Dan kon je aanmelden op domain: x en tevens lid zijn van werkgroep: P
Onder de NT versies van Windows is dat echter niet mogelijk.
[ Voor 83% gewijzigd door Equator op 13-03-2003 18:31 ]
Oke ff ontopic,
Dat kan niet
[ Voor 19% gewijzigd door Flappie op 13-03-2003 18:36 ]
haha, tja weet ook niet waarom, dacht dat het misschien wel slim was maar maakt ook niet veel uitFlappie schreef op 13 March 2003 @ 18:35:
Waarom haal je bij Domein de naam weg?bij Full Computername staat nog steeds: Thomaspc.unimaas.nl dus je domein is waarschijnlijk unismaas.nl
verder:
als het niet mogelijk is, is er dan een andere oplossing voor mijn probleem? of moet ik dan 2 users aanmaken met verschillende netwerk instellingen?
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
netwerksettings en domainmembership is niet usergebonden maar machinegebonden,pietje63 schreef op 13 March 2003 @ 18:49:
[...]
haha, tja weet ook niet waarom, dacht dat het misschien wel slim was maar maakt ook niet veel uit
verder:
als het niet mogelijk is, is er dan een andere oplossing voor mijn probleem? of moet ik dan 2 users aanmaken met verschillende netwerk instellingen?
je kan natuurlijk wel 2 windows xp/2000 installatie's naast elkaar draaien
A wise man's life is based around fuck you
hmmz, dan wordt het helemaal irritant.. WAAROM vraag ik me dan af (aangezien het kennelijk wel in win 95 en 98 kon)zwelgje schreef op 13 March 2003 @ 19:51:
[...]
netwerksettings en domainmembership is niet usergebonden maar machinegebonden,
je kan natuurlijk wel 2 windows xp/2000 installatie's naast elkaar draaien
en machine gebonden --> je kunt toch ook verschillende configuraties op 1 pc hebben of is zelfs dat niet genoeg?
You don't need eyes to see, you need vision
ik krijg hier binnenkort een 2e pc die ik ga gebruiken vooral voor mijn printerleffe_blond schreef op 13 March 2003 @ 20:34:
zijn er bepaalde dingen die je wel zou kunnen moest je in een werkgroep zitten die je nu mist? post dat eens mischien kunnen we der wel rond komen
om een of andere reden wil mijn (hp laserjet series II / parelle poort) combinatie het niet doen onder 2k/xp (de drivers heb ik, en alle parellele poort settings geprobeerd)
de 2e pc (een oude 166 mmx) wil ik als soort servertje gaan gebruiken voor
* iig printer
* liefst ook internet
(en als internet)
* daar kazaa
* daar ftp servertje
de 2 pc's was ik van plan met een crosslink cable om elkaar aan te sluiten (krijg hem morgen
Het is een optie om op de 2e pc linux te installeren (ik moet daar wel bij zeggen dat ik niet heel gevorderd linux gebruiker ben, heb wel eens wat geprobeerd en gebruik tegenwoordig ook redelijk vaak mandrake 9 (vooral om te printen
verder wil ik graag op domein aanmelden omdat ik dan toegang heb tot mijn i:\ drive van de universiteit
You don't need eyes to see, you need vision
- Ook browsen/shares benaderen/printen op een werkgroep
- Ook browsen/shares benaderen/printen op twee werkgroepen
- Ook browsen/shares benaderen/printen op driehondereenentachtig werkgroepen
- Ook verbinden naar een ander domein
- Ook verbinden naar twee ander domeinen
- Ook verbinden naar driehondereenentachtig een ander domeinen.
En néé, die hoeven ook niet dezelfde naam te hebben.
edit: En andersom en alle combinaties
[ Voor 5% gewijzigd door FirmPete op 14-03-2003 17:51 ]