Allereerste moet ik zeggen dat ik echt gezocht heb op de vraag, maar daar kom ik zo op terug
probleem
op mijn ms-6309 zit een onboard geluidskaart, deze kan ik echter niet disablen, en dat wil ik wel
mogelijke oplossingen
allereerst heb ik de manual gedownload van internet, want die was niet meegeleverd. Hierin stond dat ik de geluidskaart in het bios met ac97 kon uitschakelen, stond er dus niet bij. Dus ik nieuwste bios downen en flashen, maar stond er nog steeds niet bij.
verdere oplossingenen
de zoekoptie: met daarin 3 antwoorden:
- het kan niet
- de ac 97 optie in het bios
- een jumper op het moederbord. Ik heb gezocht en 2 jumpers gevonden een om CMOS te clearen en een bios flash lock
hier kon ik het dus ook niet vinden
verder heb ik nog gegoogled.
weet iemand hoe het wel moet?
probleem
op mijn ms-6309 zit een onboard geluidskaart, deze kan ik echter niet disablen, en dat wil ik wel
mogelijke oplossingen
allereerst heb ik de manual gedownload van internet, want die was niet meegeleverd. Hierin stond dat ik de geluidskaart in het bios met ac97 kon uitschakelen, stond er dus niet bij. Dus ik nieuwste bios downen en flashen, maar stond er nog steeds niet bij.
verdere oplossingenen
de zoekoptie: met daarin 3 antwoorden:
- het kan niet
- de ac 97 optie in het bios
- een jumper op het moederbord. Ik heb gezocht en 2 jumpers gevonden een om CMOS te clearen en een bios flash lock
hier kon ik het dus ook niet vinden
verder heb ik nog gegoogled.
weet iemand hoe het wel moet?