Toon posts:

"G" Vooraan de id3tag op de nex2e

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn nex2e vertoont een "G" vooraan mijn mp3 songs, niet bij mijn wma songs. Het ligt dus niet aan de songs. Ook heb ik verschillende soorten tags gebruikt. Heeft iemand dit probleem ook?? Zo Ja heb je het kunnen verhelpen. Ook al heb je dit probleem niet, weet je dan tog een oplossing reageer dan ff. O-)

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 14:50

Cybje

First Post!

Het probleem is bekend bij Frontier Labs en zal geloof ik bij de volgende Firmware Update verholpen worden. Voor de Nex II is het al verholpen, maar daar schiet je weinig mee op op je Nex IIe. Kweste van afwachten dus :) Zo erg is het probleem imho ook niet.

Wat ruist er door het struikgewas

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:53
Had ik pas nogmaals over gemaild, dit was het antwoord:
Dear Sir,

We will post a new firmware before the end of 2nd qtr, 2003.

Thank you.

Customer Support

Frontier Labs.

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Jup, ik heb ook last van 't probleem :( Maar goed, boeiend, wordt wel opgelost, heeft geen haast :)

Heb je trouwens ook een zwaar gekrast glasplaatje? :( Mijn hele behuizing is hardstikke gaaf, geen enkel krasje, maar o'p de glasplaat boven 't display (dus onder 't plastic raampje) is 't zwaar gekrast....ik heb 't idee dat 't door dat zogenaamde plastic beschermfolie komt in 't hoesje! Hebben jullie daar ook last van en weten jullie of die glasplaatjes los verkrijgbaar zijn?

• Cybje

Cybje

First Post!

Die nieuwe firmware gaat waarschijnlijk ook Ogg Vorbis ondersteuning hebben overigens.

Als ik naar het glasplaatje kijk zie ik idd een heleboel kleine krasjes. Was me nog niet opgevallen en ook nu ik het weet zie ik het niet als ik er gewoon naar kijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook last van krasjes op mijn glasplaatje :| maar hier let ik niet zo op. Vind het niet echt erg. Ogg Vorbis :? ?? Is dat beter (kleiner) dan mp3/wma?

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-07 04:02
Ogg Vorbis is ongeveer gelijk maar open source dacht ik

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Verwijderd

Ogg Vorbis is niet noodzakerlijk kleiner, maar is Opensource.

zie www.vorbis.com
zie Google

Cool dat ze daar ondersteuning voor gaan bieden!

edit:
Guru Evi was me voor

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 14:45 ]

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:24

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hm.. die G viel me vanmorgen ook op, ik dacht nog "Toch maar es op GoT zoeken" :P
Is er in die nieuwe firmware ook ondersteuning voor langere ID3 tags, ik heb soms dat de titel + artiest er lang niet inpast...

• Cybje

Cybje

First Post!

Ogg Vorbis levert vergeleken met MP3 volgens de meeste mensen kleinere bestanden met dezelfde kwaliteit op of dus dezelfde grootte bestanden met hogere kwaliteit.
Ik zelf vergelijk Ogg Vorbis 128 kbit/s meestal ongeveer met 160-192 kbit/s MP3, maar dit hangt ook erg af wat voor soort muziek je hebt en het is mijn mening, een ander kan MP3 misschien wel beter vinden.

Een belangrijk (imho) voordeel is ook de Open Sourcigheid ervan :)

Verwijderd

Topicstarter
Open Sourcigheid???? :? :? 8)7 |:(

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
ver-ne-der-land-sing :p
Pagina: 1