Hallo,
Oke , ik zou hier dus graag een baybus hebben, ofja eigenlijk nodig hebben voor m'n WC.
Maar ik ken niets van electriciteit dus ik het hier maar eens vragen!
De baybus gaat zo gemaakt worden met van die ijzeren stokskes die ge zo naar boven en benede kunt zetten (get it?) maar dan in 3 standen
-Eentje voor CCFL voor aan en uit te zetten me ledje van groen (aan) en rood (uit)
-Eentje voor fan voor van volt te wisselen dus onderste stand (5 volt en groen ledje) in de middelste stand (7 volt en oranje ledje) en bovenste stand (12 volt en rood ledje)
-En dan nog een net zoals hier boven.
Oftewel het geen da ik ook wel zie zitte of wa handig zou zijn zo met zo'n draaiknoppen!
Bij CCFL dan zo aan en uit stand me klik systeem:
-Draaiknop naar links is uit en rood ledje.
-Draaiknop naar rechts is CCFl aan en groen ledje.
En dan voor de fans ongeveer hetzelfde.
-Draaiknop naar links is 5 volt voor fans en groen ledje
-Draaiknop in het midden is 7 volt en oranje ledje
-Draaiknop naar rechts is 12 volt en rood ledje
Maar zoals ik al zei: ik kan niks van electronica
dus ik heb echt wel een beetje hulp nodig of als iemand die zou willen maken !?!
GreetZ
Oke , ik zou hier dus graag een baybus hebben, ofja eigenlijk nodig hebben voor m'n WC.
Maar ik ken niets van electriciteit dus ik het hier maar eens vragen!
De baybus gaat zo gemaakt worden met van die ijzeren stokskes die ge zo naar boven en benede kunt zetten (get it?) maar dan in 3 standen
-Eentje voor CCFL voor aan en uit te zetten me ledje van groen (aan) en rood (uit)
-Eentje voor fan voor van volt te wisselen dus onderste stand (5 volt en groen ledje) in de middelste stand (7 volt en oranje ledje) en bovenste stand (12 volt en rood ledje)
-En dan nog een net zoals hier boven.
Oftewel het geen da ik ook wel zie zitte of wa handig zou zijn zo met zo'n draaiknoppen!
Bij CCFL dan zo aan en uit stand me klik systeem:
-Draaiknop naar links is uit en rood ledje.
-Draaiknop naar rechts is CCFl aan en groen ledje.
En dan voor de fans ongeveer hetzelfde.
-Draaiknop naar links is 5 volt voor fans en groen ledje
-Draaiknop in het midden is 7 volt en oranje ledje
-Draaiknop naar rechts is 12 volt en rood ledje
Maar zoals ik al zei: ik kan niks van electronica
GreetZ