AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
ik vind het een beetje onzin,
Ik zit nu te downen met 280kb/s. En soms haal ik het maximale van 450kb/s
wat zou mij het nu verrekken als ze 30kb/s er afhalen en die bij de upload snelheid voegen.
Ja ik weet zo makkelijk gaat dat niet, maar dat is wel wat ze zeggen/ schrijven..
Ze hebben bij het basis abbo de download snelheid aangepast om zo goede concurrentie te bieden voor adsl.
Bij de breedband abbo hebben ze nu nog niet echte concurrentie. Zodra die er komt. zullen ze dus weer actie moeten ondernemen en dat zullen ze doen dmv hogere upload, of lagere prijzen..
wat zou mij het nu verrekken als ze 30kb/s er afhalen en die bij de upload snelheid voegen.
Ja ik weet zo makkelijk gaat dat niet, maar dat is wel wat ze zeggen/ schrijven..
Ze hebben bij het basis abbo de download snelheid aangepast om zo goede concurrentie te bieden voor adsl.
Bij de breedband abbo hebben ze nu nog niet echte concurrentie. Zodra die er komt. zullen ze dus weer actie moeten ondernemen en dat zullen ze doen dmv hogere upload, of lagere prijzen..
@home heeft een vrij goede prijs/snelheid verhouding.
Alleen de upload vind ik zelf dus idd ook te laag, zeker als je je verbinding wilt delen met 1 of meerdere mensen.
Goed Gamen met een lage ping, en surfen op de andere pc is er dan niet bij.
Daarom was het voor mij ook een reden om over te stappen op Cistron Maxx, daar heb ik een theoretische uploadsnelheid die 4x zo hoog ligt als bij @home.
En ook het downloaden natuurlijk, maar op zich was daar nix mis mee.
Alleen de upload vind ik zelf dus idd ook te laag, zeker als je je verbinding wilt delen met 1 of meerdere mensen.
Goed Gamen met een lage ping, en surfen op de andere pc is er dan niet bij.
Daarom was het voor mij ook een reden om over te stappen op Cistron Maxx, daar heb ik een theoretische uploadsnelheid die 4x zo hoog ligt als bij @home.
En ook het downloaden natuurlijk, maar op zich was daar nix mis mee.
et is niet zo van daar 30 kb/s af en daar 30kb/s bijTmaster schreef op 13 maart 2003 @ 18:11:
ik vind het een beetje onzin,
upload speed kost de provider (@ home) tig keren meer dan de download speed:/
wat van mij wel mag van @home is een 256/3000 of een 512/3000 abo er bij
@home PLUS en @home Advanced ofzow
mja.. dan gaan ze zeuren van bla bla server = meer upload/maand per gebruiker
wie heeft niet meer pc's @ @home lijn, laat staan een server
Er is altijd wat te klagen he
ADSL basic en lite zijn traag
kabel heeft geen upload
en als er 30 down afgaat, komt dat er echt niet up bij, veeeeeel minder hoor! En het gaat niet eens eraf
ADSL basic en lite zijn traag
kabel heeft geen upload
en als er 30 down afgaat, komt dat er echt niet up bij, veeeeeel minder hoor! En het gaat niet eens eraf
Neem het pakket van Demon als het bij jou beschikbaar is. 1024/512 of 2048/512 voor maar een paar euro meer dan @home.... heb je een goede upload en een goede download.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
net of een server draaien met 32 kb/s snel gaat. echt niet he, misschien als je er iets voor jezelf op zet waar niemand anders bij kan anders heb je toch een upload nodig die minsten nog eens 2x zo hoog is.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
lol dat is gewoon de standaard mail wat iedereen krijgt
[je moest eens weten hoeveel ik er al heb
]
[je moest eens weten hoeveel ik er al heb
[rml]Cutebritney in "[ @home] upload omhoog"[/rml]
Dat is wat makkelijker; dan kunnen we het bij 1 draadje houden
Dat is wat makkelijker; dan kunnen we het bij 1 draadje houden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()