Monitor probleem

Pagina: 1
Acties:

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 09:01
Hallo,

Het probleem is als volgt, ik heb nu al 4 jaar de zelfde monitor (17" inch ADI provista ding) als prima nooit problemen mee gehad maar sinds kort doet hij heel erg vaag hij beeld word ineens flets en de laters vervagen op een vreemde manier.
Dit krijg ik ook als ik bijvoorbeeld in de bios zit, maar na een tijdje doet hij het dan weer prima.

Na een tijdje was ik het gewoon zat en heb een nieuwe gekocht ( een 19" inch Dell ) wat het voor een week perfect heeft gedaan tot dat ik op een morgen het beeld scherm wou aanzetten, in dat ik op het knopje druk gebeurt ergewoon niets er gaat geen lampje branden gewoon niets...

Nou is mijn vraag waar het aan kan liggen, ligt het aan men computer of is het gewoon "toeval" dat ie het niet doet. Want het is niet het zelfde probleem met de monitoren. bij de een krijg ik gewoon flets vaag beeld en bij de ander wil die niet eens aan...

Als jullie meer info willen moeten jullie het even zeggen, en trouwens vanavond ga ik die 19" omruilen...

Verwijderd

Altijd je specs van je pc tonen, maar dat lijkt me eigenlijk overbodig omdat ik gewoon denk dat het een defect aan de monitor is (en dus toeval)

• Row
Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 17:52:
Altijd je specs van je pc tonen, maar dat lijkt me eigenlijk overbodig omdat ik gewoon denk dat het een defect aan de monitor is (en dus toeval)
ok erg fijn dat je even hebt gereageerd, ik denk zelf ook dat het aan de monitor ligt dat hij het niet doet omdat het ook nog eens een showroom model was

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:21
geen lampje bij monitor is 99% van alle gevallen monitor defect
1% is dat de powercable niet goed vast zit of losgeraakt is.

en het is gewoon toeval dat je 2 brakke monitoren hebt
(heb 1 keer 4 brakke moederborden achter elkaar gekregen van verschillende merken :P )

Verwijderd

Row schreef op 13 March 2003 @ 17:55:
[...]

ok erg fijn dat je even hebt gereageerd, ik denk zelf ook dat het aan de monitor ligt dat hij het niet doet omdat het ook nog eens een showroom model was
ja er zullen al vele vingers aan die aan uit knop hebben gezeten dus misschien dat hij het daarom niet meer doet :?

• Row
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 17:56:
[...]

ja er zullen al vele vingers aan die aan uit knop hebben gezeten dus misschien dat hij het daarom niet meer doet :?
das waar maar hij heeft het wel 3 - 4 dagen gewoon goed gegaan ik ben er zelfs mee naar een LAN geweest

Maar het is eigenlijk niet mogelijk dat men 3dkaart die problemen veroorzaakt?

[ Voor 12% gewijzigd door Row op 13-03-2003 17:58 ]

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:21
Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 17:56:
[...]

hahaha dat klopt
irri is dat..

toen ik bij een pc winkel werkte ging ik met witte tape die aan uit knop van lcd monitoren afplakken

irritante ouderen (kinderen vallen juist heel erg goed met pc's om te gaan )

• Row
hehe heb nu nieuwe monitor (garantie) deze doet het tot nu toe perfect....
hoop dat ie het blijft doen maar als hij stuk gaat licht het aan de 3d kaart....

denk dat dit topic binnen een paar dagen op slot kan.
Pagina: 1