Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ledfan Led niet meer maar fand wel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem boven in het dak van mijn case heb ik een ledfan zitten. Nu is het het geval dat hij heel erg begon te knipperen waarvan ik al dacht dit is foute boel en nu doet hij het eigelijk helemaal niet meer de fan opzich werkt super allen de ledjes niet meer maar soms geven ze een kleine oplichting maar dit is echt maar heel soms. Zo iemand een idee kunnen hebben hoe dit komt en nog belangrijker hoe ik dit weer kan oplossen ;)

dus brand maar los :*)

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kabelbreuk?
Los contactje?

Verwijderd

Topicstarter
Aikon schreef op 13 March 2003 @ 17:49:
Kabelbreuk?
Los contactje?
Ik heb al gekeken maar waar het draaidje voor de ledjes vandaan komt lijkt me goed te zitten en die komen op een soort band uit en de ledjes die op de band weer zitten zitte wat ik kan zien ook goed heb hem uit men case gehaald zodat ik het goed kon zien

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:49
leer eens typen man! ik moest jouw post een paar keer doorlezen voordat ik er ook maar iets van begreep.
als ik het goed begrijp is het kabeltje goed, en dat komt uit op een spoeltje waar de ledjes met een sleepcontactje overheen gaan? is dat niet gewoon vuil geworden zodat die dingen geen contact meer maken?

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Aikon
  • Niet online
Kan je aub interpunctie gebruiken? Leest een stuk makkelijker.

Maarre...ledjes gaan bijna nooit kapot, dus het moet iets met het draadje/stekker/contactje zijn lijkt mij :)

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 22:25
draadbreuk definitely

Verwijderd

Topicstarter
Aikon schreef op 13 March 2003 @ 17:53:
Kan je aub interpunctie gebruiken? Leest een stuk makkelijker.

Maarre...ledjes gaan bijna nooit kapot, dus het moet iets met het draadje/stekker/contactje zijn lijkt mij :)
Het spijt me voor men vage typewerk. Zal de meer op letten. Ik heb net alle kabels die in de zijkant zitten ff losgetrokken maar kan niet echt vinden waar er iets van een breuk dan zit. Hebben jullie misschien een iedee om hem op te sporen. En hoe precies de stroom door die band heen gaat die ik bedoelde?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 17:56:
[...]

Het spijt me voor men vage typewerk. Zal de meer op letten. Ik heb net alle kabels die in de zijkant zitten ff losgetrokken maar kan niet echt vinden waar er iets van een breuk dan zit. Hebben jullie misschien een iedee om hem op te sporen. En hoe precies de stroom door die band heen gaat die ik bedoelde?
Ik zou eens een multimeter proberen, daar kan je dat heel mooi mee opmeten, met bijvoorbeeld de weerstand meting.

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 17:56:
[...]

Je ziet niet dat er kabelbreuk is, maar als je een beetje met de kabel beweegt en de led flikkert dan, dan heb je kabelbreuk.

Verwijderd

Topicstarter
hij begon er van het ene op het andere moment mee heel vreemd dat hij dan ineens een kabel breuk heeft zonder dat ik er wat aangedaan heb. dat meten gaat nog een hele klus worden omdat je bij de + haast niet bij kan komen :( .

Verwijderd

Even kabeltjes doormeten, en als het inderdaad kabelbreuk is ff de kabels vervangen (die van je leds dan).
Pagina: 1