mail op server en beatwoord

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022
heb een tijdje terug een progamma gebruikt weet de naam niet en mischien dat een van jullie de naam weet of met zo'n soort progamma werkt

Je kon er mail van de server mee bekijken en deze ook beantwoorden, was wel handig.

heb al in de tweakers software update en in diverse zoek machines gekeken,maar kan het niet vinden

[ Voor 32% gewijzigd door euro op 13-03-2003 17:48 ]

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:27

GaMbiNo

1337

:?
Ben ik de enige die dit niet begrijpt?

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022
me toetsbord doet het niet echt helemaal tof, vandaar rare titel, excuus.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat kan toch ook met ieder IMAP mail progje :?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Sorry hoor, maar ik kan hier helemaal niets van maken. Wat ik zie is een willekeurig e-mail programma met IMAP. En als POP: wat je hier aangeeft kan heel goed met telnet ;)
Zo zijn er ook vele programmaatjes die de mail headers op de server kunnen zien zonder de berichten te downloaden, zie download.com / tucows / etc.

Kortom: leg het ajb even beter uit in een nieuw topic (hoe zag het er uit? Maar loop eerst de lijst e-mail tools op download.com etc even langs, jij weet beter hoe het zou moeten heten dan wij). Nu gaat er gewoon een lijstje met mailprogramma's worden opgenoemd :P

Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.