[PS2] Online

Pagina: 1
Acties:

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
*Heb search gebruikt maar niets antwoorde eigenlijk op mijn vraag.

Stel ik bestel SOCOM US Navy Seals + adapter uit US.
Past deze op mijne Europese PS2? + werkt deze dan?
Weet dat het ook gewoon mogenlijk is met een USB ethernet maar dat pakt niet bij elke game.
US games runnen is geen enkel probleem, steekt een .. in.

PS2 Online voor Europa is weer! uitgesteld tot in de herfst en ben dit grondig beu. Daarmee wil ik nu online gaan ermee.

Verwijderd

interp schreef op 13 March 2003 @ 17:37:
*Heb search gebruikt maar niets antwoorde eigenlijk op mijn vraag.

Stel ik bestel SOCOM US Navy Seals + adapter uit US.
Past deze op mijne Europese PS2? + werkt deze dan?
Weet dat het ook gewoon mogenlijk is met een USB ethernet maar dat pakt niet bij elke game.
US games runnen is geen enkel probleem, steekt een .. in.

PS2 Online voor Europa is weer! uitgesteld tot in de herfst en ben dit grondig beu. Daarmee wil ik nu online gaan ermee.
Als je zonder probleem US games kunt draaien neem ik aan dat je PS2 is omgebouwd en kun je online game sowieso wel vergeten. Net zoals de X-Box live, die niet werkt bij gemodde X-Boxjes.

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Neen dat is niet zo.
xbox != ps2

Bij Xbox kunt ge zogezegt de chip af zetten, maar op de HD staan nog ini files, HD kan je ook afzetten, maar dan gaat de helft van de games niet.
Echter kan je bij PS2 niet gebant/geweigerd worden van het netwerk omdat er geen netwerk is zoals bij Xbox Live.

En bijna alle PS2's zij hebben een chip, je denkt zeker echt dat ze die allemaal gaan bannen (of gewoon niet online raken) zodat niemand nog PS2 games koopt? :z

Trouwens ik doe met mijn PS2 nogaltijd wat ik wil. En wil wel eens zien of Sony mij wettelijk kan bannen (wat ook niet mogenlijk is) omdat ik aan mijn ps2 heb liggen prusten.

(chip dient trouwens enkel voor LEGALE import games te spelen, omdat ik geen zin heb jaren te wachten eer ze in Europa uitkomen (als ze dan al uitkomen))

[ Voor 132% gewijzigd door interp op 13-03-2003 20:14 ]