Toon posts:

multiple popboxen 1 user

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om meerdere POP mailboxen voor 1 user in één e-mail programma te beheren. Ik heb verschillende POP boxen en die mail wil ik graag gescheiden houden. Maar bij Outlook komt alles in 1 inbox terecht en bij Pegasus moet ik steeds onder verschillende namen inloggen. Wat ik graag wil is in één keer alle boxen POPpen met alle mail in een eigen Inbox. Kan dat ?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
the bat of mozilla mail gebruiken, dan heb je alle inboxen gescheiden
of mail rules maken in outlook (express) of pegasus

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Nou laat ik het iets scherper stellen. Nu moet ik ook constant mijn FROM adres in de gaten houden, Mijn verzonden en verwijderde items belanden met mail rules nog steeds op één hoop. Ik zou het graag echt gescheiden willen zien.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dan moet je the bat of mozilla mail gebruiken (of een andere client..)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Outlook pakt (bij mij in OL2k) automagisch afzender X bij reageren op een mailtje dat is verzonden naar account X. Natuurlijk moet je bij het versturen van een nieuw mailtje nog wel in de opties selecteren vanuit welke account je het wilt versturen.

Maar OL2k kan het dus best, en regels instellen dat mail van elke account naar een eigen map gaat is natuurlijk ook zo gepiept :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)