ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Ik ken niet zo'n distro, maar Debian via het web installeren = zelf wat pakketjes aanvinken en klaar... kun je dus zo klein houden als je zelf wilt. Zo heb ik het ook gedaan met mijn servertje, slechts apache/ftp/mysql en NAT-doos.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
FreeSCO kan sowieso ook webservices. Verder denk ik niet dat het erg nut heeft. Om zo'n webserver goed in te stellen heb je wel wat ervaring nodig. En als je die ervaring hebt kies je sneller voor een volwaardige distributie, om redenen zoals veiligheid en functionaliteit..
En....zelf ook al gezocht?
Blijkbaar niet, want in de FAQ staat toch duidelijk (bij de eerste vraag, om precies te zijn), dat voor dit soort vragen een apart topic bestaat.
Gelieve daar dus verder te gaan. En sowieso eerst zelf te zoeken voor het stellen van een vraag
Blijkbaar niet, want in de FAQ staat toch duidelijk (bij de eerste vraag, om precies te zijn), dat voor dit soort vragen een apart topic bestaat.
Gelieve daar dus verder te gaan. En sowieso eerst zelf te zoeken voor het stellen van een vraag
[ Voor 6% gewijzigd door Wilke op 13-03-2003 17:25 ]
Dit topic is gesloten.
![]()