Verwijderd
ik ben 1 van de gelukkigen die bij www.gnw.de een stukkie webspees heb kunnen krijgen 
PHP 4 GD Lib MYSQL CGI unlimited diskspace 100 mbit lijntje
PHP 4 GD Lib MYSQL CGI unlimited diskspace 100 mbit lijntje
Verwijderd
gewoon voor 175,- per maand een servertje neer planten in de VS en via telnet al je updates doen 
OF een stakker vinden die dat heeft maar te weinig van linux snapt zodat jij het in ruil voor de hosting kan doen
( heb ik dus gedaan )
OF een stakker vinden die dat heeft maar te weinig van linux snapt zodat jij het in ruil voor de hosting kan doen
waarom vergeet iedereen localhost 
hier hebben ze localhost net geupgrade naar apache 1.3.14
hier hebben ze localhost net geupgrade naar apache 1.3.14
If it ain't broken it doesn't have enough features
Verwijderd
Nee dus. Een van de meest storende dingen is deze misvatting.Op zaterdag 18 november 2000 16:45 schreef The Source het volgende:
Perl en CGI heeft nogal met elkaar te maken vind je niet
Ja, Perl is de meest gebruikte taal voor CGI scripting, maar je kunt ook CGI doen met een gecompileerd C++ programma, een shell script of zelfs PHP. Aan de andere kan kan je Perl via mod_perl in de Apache door de webserver zelf laten interpreten, en dan is het dus technisch gezien geen CGI meer.
Dus als iemand een vraag stelt over een Perl CGI script, laat hen er dan [Perl] bij zetten en niet [CGI] en dan anderen maar laten raden dat het over een Perl script gaat.
Moest ik effe kwijt ....
Verwijderd
MrX: Ja, Perl is de meest gebruikte taal voor CGI scripting, maar je kunt ook CGI doen met een gecompileerd C++ programma, een shell script of zelfs PHP. Aan de andere kan kan je Perl via mod_perl in de Apache door de webserver zelf laten interpreten, en dan is het dus technisch gezien geen CGI meer.
En aan nog weer een andere kant kan je in Perl ook dingen doen die niets met internet te maken hebben...
En aan nog weer een andere kant kan je in Perl ook dingen doen die niets met internet te maken hebben...
Pagina: 1