Toon posts:

kleine criminelen een gevangenisstraf?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Laatst zat ik te discussieren met en paar vrinden over kleine criminelen. moeten zij nu wel of niet een gevangenisstraf krijgen? zijn er betere straffen voor hun of niet? Graag zou ik jullie mening hierover willen horen.

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:03

JdM

Humbled

Wat zijn "kleine criminelen" in jouw ogen?

[ Voor 17% gewijzigd door JdM op 13-03-2003 15:45 ]

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-01 22:49
Als je bedoelt, tasjes diefjes enzo dan niet.
Liever een fikse boete.. beter dan cellen volproppen met kruimeldiefjes (kost veeel geld).

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Kleine criminelen als in drugs-gebruikers: Nee
als in shoplifters: Nee
Fietsendieven: Nee

Mja, nou, denk het niet dus eigenlijk, maar volgens mij krijgen ze dat ook al niet?

Het hangt er zoals Radian al zegt een beetje van af wat in jouw ogen "kleine" criminelen zijn.

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:06

St@m

@ Your Service

rokers in niet-rokers coupe's? : Ja ;)

Maar ik vind ook van niet, een taakstraf en een boete is beter, kost veels te veel geld die cellen

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Mensen in hokjes stoppen kost idd alleen maar geld en je schiet er verders weinig mee op. Een werkstraf is beter en zo krijgt de gemeentschap er nog wat voor terug ook!

Verwijderd

ik sluit me aan bij de vorige posters. je kunt je alleen beter afvragen: waarom wel opsluiten?

Verwijderd

Dit topic hoort meer thuis in Stuffis Generalis. De topicstarter kan daar nog niet in en er zijn daar al vaker discussies over geweest, dus een move heeft weinig zin. Daarom een slotje.

topicstarter: Als je een topic in W&L opent, moet dat voldoen aan de eisen die in de policy (bovenaan topiclist) aan een startpost gesteld worden. Dit topic is geen W&L, bevat eigen mening noch argumentatie, en voldoet daar dus niet aan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.