Toon posts:

Geen ADSL splitter geleverd

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok topic [rml][ BC3] Waarom splitter voor ADSL ??[/rml] is gesloten

<Quote>

Dit topic is OUD. Let daar in het vervolg op, het staat er duidelijk genoeg bij als je een reply neer wilt gooien.

<Quote>

Nergens staat dat het verboden is om op oude topics te reageren. Dus maar een nieuw topic!

Ik heb geen ADSL Splitter geleverd gekregen bij Demon. Ze zeggen dat ik die zelf moet kopen. Waar kan ik zo'n ding zo voordelig mogelijk krijgen? Op Pricewatch heb ik maar 2 aanbieders kunnen vinden.

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Heb er nog wel eentje liggen als je interesse hebt moet je maar even mailen.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 11:12
volgens mij kun je die zo bestellen via www.kpnadsl.nl
misschien verkoopt primafoon ze....

edit1:
ja KPN verkoopt ze voor maar liefst 39 pleuro per stuk :(

edit2:
je kunt die splitter ook kopen via http://www.speedtouchdslshop.nl/
En het staat trouwens wel op de Demon-adsl-site dat je zelf moet zorgen voor een splitter:
Bij uw DSL Express aanvraag kunt u via Demon een van de aangeboden modems bestellen. U heeft echter ook de mogelijkheid om DSL Express zonder modem te bestellen (DSL-only) als u al een ADSL modem heeft of voorkeur geeft aan een ander type. Het is echter wel van belang dat uw modem voorkomt op de lijst van gecertificeerde modems die hieronder staat. Bovendien dient u zelf zorg te dragen voor een door KPN Telecom goedgekeurde splitter (o.a. verkrijgbaar bij www.speedtouchdslshop.nl).

[ Voor 96% gewijzigd door schwarzenegger op 13-03-2003 15:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tja overheen gelezen dus. Ik dacht dat ik voor de 120 euro aansluitkosten wel wat kon verwachten. Bij Chicon hebben ze er eentje voor 9 euro zie ik, met 10 euro verzendkosten :( Nou ja, moet dan maar.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 20:06
Komop, een verkoopadres is heus zelf wel te vinden....

Dit topic is gesloten.