Toon posts:

Beeld valt om de zoveel tijd 1 seconde uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is een ICE pc
Een MSI 6547 moederbord met 512 mb geheugen en een msi geforce 4 Ti 4200 8x.

De pc is pas geleden teruggestuurd naar de leverancier en daar hebben ze het geheugen vervangen en de videokaart en nog steeds hetzelfde probleem.
Aan de voeding ligt het ook niet want die is al een paar keer vervangen geweest.

Verwijderd

Topicstarter
De videokaart is vervangen en het probleem is verholpen.

Verwijderd

Maar ik denk toch dat het je driver is. Ik heb het namelijk ook wel eens gehad met mijn TI4200. Dat heb ik dus gewoon softwarematig verholpen.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Probleem al verholpen :o

[ Voor 86% gewijzigd door Glashelder op 13-03-2003 19:17 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 16:51:
Maar ik denk toch dat het je driver is. Ik heb het namelijk ook wel eens gehad met mijn TI4200. Dat heb ik dus gewoon softwarematig verholpen.
Dat is toch vreemd want we hebben de nieuwste officiële driver gedownload van de nvidia site. En dan zou die het toch probleemloos moeten doen?

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 12:12:
[...]

Dat is toch vreemd want we hebben de nieuwste officiële driver gedownload van de nvidia site. En dan zou die het toch probleemloos moeten doen?
haha, dan ken je nvidia nog niet :P

Verwijderd

'het beeld valt uit'... hoe valt het uit? Weet je zeker dat het aan videokaart e.d. ligt...? Is het niet de monitor zelf die even uitvalt?
Ik heb het geval dat m'n monitor redelijk weg is gewerkt en daardoor geen goede ventilatie er boven was. Op een gegeven moment word het warm natuurlijk en sprong m'n monitor een seconden even op zwart. Met een monitorkoeler, die de warme lucht wegzuigt, heb ik nergens last meer van.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:48

Hu9o

Schokkend

Jongens!

De videokaart is vervangen en het probleem is verholpen.

[ Voor 43% gewijzigd door Hu9o op 14-03-2003 12:42 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Pagina: 1