Toon posts:

[mIRC] Auto-resume na verbroken verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit af een toe wel wat grote backups te downloaden van die botjes, die laat ik dan lekker 's nachts lopen :) Maar soms heb ik dat als ik lekker lig te slapen de verbinding na bv 10% wordt verbroken :( Ik heb liever dat me dl klaar is als ik wakker wordt dan dat ie nog steeds op 10% ofzo staat.
Is er een script of iets wat je kan doen, zodat als de verbinding met die bot om wat voor reden verbroken wordt dat ie gelijk weer dat bestand resumed?? Ik bedoel dus dat ik het niet zelf hoef te resumen :)

Verwijderd

ik zou zeggen dat je een programma kunnen gebruiken. Dit programma indexeert jouw bots met back-ups en kan resumen.

Maar weet dus niet zeker of ik daar de naam van mag noemen aangezien het met Warez kan worden gelinkd.
Modjes kunnen jullie replayen of dit mag?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 16:33 . Reden: voor de zekerheid... ]

Verwijderd

Topicstarter
Jah zet het voor de zekerheid maar voorlopig ff niet neer :) Als het mag van de modjes heb ik het graag, maar ik heb geen haast.

edit: maar is er niet gewoon een script voor dat als de verbinding verbroken is het weer opnieuw aanvraagt?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 17:21 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 16:24:
Maar weet dus niet zeker of ik daar de naam van mag noemen aangezien het met Warez kan worden gelinkd.
Modjes kunnen jullie replayen of dit mag?

Vooralsnog liever niet nee, als er directe link tussen dit programma & warez te leggen is. Mail me anders even voor de zekerheid over de details.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

woepie het mag!

Bekijk Bottler dan maar even op:

http://www.memelog.com/bottler/index.php

daar moet je wel iets kunnen vinden wat je zal kunnen helpen...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. Ik ga het even bekijken :)
Pagina: 1