Donec eris felix, multos numerabis amicos
Je kunt de nieuwgroepen dus kennelijk wel importeren, maar de postings worden niet binnengehaald.
Wat staat er in het eventlog? (misschien eerst de logging op max. zetten)
Wat staat er in het eventlog? (misschien eerst de logging op max. zetten)
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
^^^ &
Is er een reden dat je nog niet op SP4 draait..[Specs]
Exchange 5.5 SP3
Niet echt, ik moet nog even kijken naar de bugfixes in SP4. Is het een must ?CyberJ schreef op 13 March 2003 @ 17:49:
^^^ &
[...]
Is er een reden dat je nog niet op SP4 draait..
Wat mijn probleem betreft, ik kan de nieuwsgroep niet importeren. Dus niet alleen de postings niet maar de gehele nieuwsgroep niet.
Geef het op met Exchange 5.5., tenzij je ISP nieuwgroepen pusht. Exchange 5.5. en pullfeed newsgroups=no go....
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Heeft niks met push/pull te maken maar alleen met de vraag of de news server waaraan je connect het NEWNEWS command ondersteunt. En alstie dat niet ondersteunt, dan mage je aannemen dat nieuwsgroepen met een naam korter dan 32 karakters ook niet binnenkomen.buddhole schreef op 14 March 2003 @ 17:51:
Geef het op met Exchange 5.5., tenzij je ISP nieuwgroepen pusht. Exchange 5.5. en pullfeed newsgroups=no go....
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
En die komen dus wel binnen, alleen de nieuwsgroep die ze laatst toegevoegd hebben kan ik niet in de lijst krijgen omdat de naam langer is dan 32 karakters.Brahiewahiewa schreef op 14 March 2003 @ 18:46:
[...]
Heeft niks met push/pull te maken maar alleen met de vraag of de news server waaraan je connect het NEWNEWS command ondersteunt. En alstie dat niet ondersteunt, dan mage je aannemen dat nieuwsgroepen met een naam korter dan 32 karakters ook niet binnenkomen.
Het probleem heb ik inmiddels ook aangemeld bij de beheerder van die server (Gemnet) en ze gaan kijken of ze de naam in kunnen korten.
Die beheerder is gek alstie dat doet. En hoe weet jij zo zeker dat het ligt aan die 32 karakters? Heb je geprobeerd om andere nieuwsgroepen ( < 32 karakters) toe te voegen? En zijn er ook nog andere nieuwsgroepen met meer dan 32 kjarakters en doen die het allemaal niet?seq_uence schreef op 15 maart 2003 @ 16:11:
[...]
En die komen dus wel binnen, alleen de nieuwsgroep die ze laatst toegevoegd hebben kan ik niet in de lijst krijgen omdat de naam langer is dan 32 karakters.
Het probleem heb ik inmiddels ook aangemeld bij de beheerder van die server (Gemnet) en ze gaan kijken of ze de naam in kunnen korten.
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Zo gek is dat niet, er heeft zich al een tweede gemeente gemeld met hetzelfde probleem. Die nieuwsgroepen zijn alleen voor de overheid en verder importeer ik geen nieuwsgroepen.Brahiewahiewa schreef op 15 maart 2003 @ 17:53:
[...]
Die beheerder is gek alstie dat doet. En hoe weet jij zo zeker dat het ligt aan die 32 karakters? Heb je geprobeerd om andere nieuwsgroepen ( < 32 karakters) toe te voegen? En zijn er ook nog andere nieuwsgroepen met meer dan 32 kjarakters en doen die het allemaal niet?
Een testje heb ik gedaan door te importeren uit een file waarbij ik de naam van die nieuwsgroep heb ingekort, en dan staat ie er wel bij.
Pagina: 1