Constant herpaginanering office?

Pagina: 1
Acties:

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 18:59
Goedendag,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem.
Wanneer ik in Word 2000/XP aan het werk bent, gaat Word om de 5 sec het gehele document automatisch herpagineren.

Weet iemand misschien hoe je dat uit kan zetten, want nu staat om de 5 sec mijn pc stil, omdat word bezig is

help

gabriel

Verwijderd

Herpagineren? Wat is dat ? Is dat niet gewoon de auto opsla-modus uitzetten ...

• Gabriel_Knight
als je een document opent van bijv 50 pagina's dan zie je in zodra je het documt geopend hebt dat er maar bij 10 pagina's zijn. Wanneer je direct via dat schuifbalkje naar de laatste pagina scrolt, gaat Word het document herpagineren (pagina's opnieuw indelen) om zo aan die 50 pagina's te komen,

Dit duurt een fractie van een seconde, maar het is niet normaal dat Word dit om de 5 sec doet

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Word doet zoiets ook als je kop- en voetteksten wijzigt. Heb je daar iets mee gedaan?

Gaat het overigens om alle documenten of maar een document?

• Gabriel_Knight
Ik heb dit met eigenlijk alle documenten, met of zonder kop en voettekst

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 21:34

Kappie

Tell me your secrets...

Heb je de laatste patches erop gezet (http://office.microsoft.com). Draai je geen vreemde huisstijl macrootjes?

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

• Gabriel_Knight
alle updates geinstaleerd, en ik gebruik nooit geen macro's
Het vreemde is dat ik dit probleem zowel onder windows 2000 als XP heb, waarbij het niet uitmaakt of ik office XP of office 2000 gebruik.

Verwijderd

Gabriel_Knight schreef op 13 March 2003 @ 14:40:
.....Wanneer je direct via dat schuifbalkje naar de laatste pagina scrolt, gaat Word het document herpagineren (pagina's opnieuw indelen).......
offtopic:
Ik vind hem wel mooi :) heb je dat zelf bedacht?
Dat is toch niet echt een werkwoord?
Pagina: 1