zeg, weet iemand of het mogelijk is om nieuwe software via een datakabel op je 3310 te zetten, of beter nog, de huidige software editen, dan kan je bv zelf je eigen menu maken enz, met je eigenfuncties, dat zou supercool zijn
Dit is gewoon mogelijk, maar volgens de policy helaas verboden. Je gaat immers copyrighted software (in dit geval eigendom van nokia) in je telefoon zetten, zonder dat dit mag.
Maar zoek op internet, en je kan zo vinden hoe het moet...... Ik kan het je alleen niet aanraden als je er niet veel verstand van hebt, het is vrij moeilijk.
Maar zoek op internet, en je kan zo vinden hoe het moet...... Ik kan het je alleen niet aanraden als je er niet veel verstand van hebt, het is vrij moeilijk.
Flashen is niet toegestaan op got (dat moet je doen om de nieuwe software in je telefoon te zetten).
Daarbij zit er gewoon als bij iedere andere software copyright op, dus is het ook nog eens verboden om wijzigingen in de software te maken.
Daarbij zit er gewoon als bij iedere andere software copyright op, dus is het ook nog eens verboden om wijzigingen in de software te maken.
Het aanpassen van software is niet toegestaan. Niet alleen om te unlocken mag het niet, maar in het algemeen. Daarom gaat deze dicht.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()