Toon posts:

[NT4] COm2 directory verwijderen. *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
GOT-ers,

de hoop is nu op jullie gevestigd, ik heb dit probleem ook al op FOK! forum geplaatst, maar daar komen ze er niet uit.

http://forum.fok.nl/showtopic.php/283206/1/25

Het probleem is er dat een van de gebruikers hier het voor elkaar heeft gekregen om een COm2 directory op een fileserver (NT4.0) te maken.

We krijgen m niet verwijder (ook de admin niet) het lijkt we alsof we geen rechten meer hebben (zelfs de admin niet)

Voor het komplete verhaal moet je ff op Fok forum kijken.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:35
Is hetzelfde als een tagged directory op een ftp servertje..
Is echt heel simpel aan te maken en te verwijderen...

RD "\\.\<drive>:\com2" /S

Maar je moet het maar net weten..

Pvouput live

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
je moet via ftp de commando's rnfr en rnto gebruiken en daarmee de directory forceren een andere naam aan te nemen, daarna is hij zo te verwijderen. dit is ook te vinden via de search.

edit: bovenstaande kan natuurlijk ook, maar ik doe dat nooit lokaal :Y)

[ Voor 19% gewijzigd door P5ycho op 13-03-2003 13:48 ]

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 13:40:
Voor het komplete verhaal moet je ff op Fok forum kijken.

We hebben liever hier 't volledige verhaal, dan dat we op fok moeten kijken. Heeft niets met fok te maken of zo, maar het is wel zo netjes om je volledige verhaal hier te doen, als je ons om hulp vraagt.

Bovendien zien we graag het OS in de topictitel, zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

[ Voor 9% gewijzigd door blackd op 13-03-2003 13:52 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 13 March 2003 @ 13:51:

[...]

We hebben liever hier 't volledige verhaal, dan dat we op fok moeten kijken. Heeft niets met fok te maken of zo, maar het is wel zo netjes om je volledige verhaal hier te doen, als je ons om hulp vraagt.

Bovendien zien we graag het OS in de topictitel, zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
Okee, sorry... kzal er aan denken. Ik zal ff zorgen voor het complete verhaal.

Verwijderd

Topicstarter
P5ycho schreef op 13 maart 2003 @ 13:46:
je moet via ftp de commando's rnfr en rnto gebruiken en daarmee de directory forceren een andere naam aan te nemen, daarna is hij zo te verwijderen. dit is ook te vinden via de search.

edit: bovenstaande kan natuurlijk ook, maar ik doe dat nooit lokaal :Y)
Kun je me dit eens verder uitleggen, FTP ??? tis een bedrijfsserver, File Server, geen FTP server.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik zie dat de volledige oplossing al dagen op Fok staat; die werken allemaal niet? <-- geef misschien even aan wat je krijgt bij de diverse manieren hierboven / op http://support.microsoft.com/?id=120716 Misschien zien we waarom het niet gaat.

Als je hier op GoT binnen WOS en SA zoekt naar Com1 of bijv. LPT1, kom je vele mensen tegen met hetzelfde probleem, maar daar kom je voor zover ik me kan herinneren geen andere zaken tegen dan de tips die op Fok en hier in het topic al staan :P

edit:
Ook op een fileserver is trouwens een FTP server ( == programma) te installeren ;)

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 13-03-2003 14:09 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 13 March 2003 @ 14:09:
Ik zie dat de volledige oplossing al dagen op Fok staat; die werken allemaal niet? <-- geef misschien even aan wat je krijgt bij de diverse manieren hierboven / op http://support.microsoft.com/?id=120716 Misschien zien we waarom het niet gaat.

Als je hier op GoT binnen WOS en SA zoekt naar Com1 of bijv. LPT1, kom je vele mensen tegen met hetzelfde probleem, maar daar kom je voor zover ik me kan herinneren geen andere zaken tegen dan de tips die op Fok en hier in het topic al staan :P

edit:
Ook op een fileserver is trouwens een FTP server ( == programma) te installeren ;)
Die oplossing van Microsoft werkt ook niet, de beheerders hier zijn er al mee bezig geweest. maar we krijgen m niet weg.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:35
Microsoft oplossing doet het niet?? Dan doen ze waarschijnlijk toch iets verkeerd...
Je moet natuurlijk wel op die bak ingelogd zijn; remote gaat dat niet (of je moet via een terminal sessie ingelogd zijn natuurlijk) dus niet via unc paden..

Inloggen op die server; quotjes en volledige paden gebruiken...

Pvouput live

Pagina: 1