ik had een 40 gig ibm slechte versie en die vervangen door een 60 gig. Dit zou een bedrijf regelen en dat was allemaal gelukt. Affijn ik booten met cd en windows xp instaleren. Dat ging allemaal super. Wat ik over het hoofd had gezien is dat als ik de pc opstart ik 2 keuzes krijg: windows xp professional starten of windows starten. Ik druk natuurlijk altijd xp starten maar nu wilde ik toch weten wat die andere was. Ik klik erop en zie: bezig met starten windows 95!
Dan krijg ik een liggend streepje linksboven in beeld en niks meer.
Dat ik 2 keuzemogelijkheden heb is best irritant. standaard staat het op 30 seconden de tijd om je keuze in te voeren. Ik wil alleen windows xp erop maar hoe haal ik die andere keuze eruit? Of anders: hoe maak ik de tijd ipv 30 seconden nu 1 seconde, want dat is niet erg.
Dat ik 2 keuzemogelijkheden heb is best irritant. standaard staat het op 30 seconden de tijd om je keuze in te voeren. Ik wil alleen windows xp erop maar hoe haal ik die andere keuze eruit? Of anders: hoe maak ik de tijd ipv 30 seconden nu 1 seconde, want dat is niet erg.