To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra
Verwijderd
To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra
Mijn bord, een Asus A7v8x blijft altijd Athlon XP 2400+ aangeven waar ik me cpu ook op klok, dus die kijkt gewoon naar wat de cpu daadwerkelijk is, ongeacht van de snelheid waar hij op draait.
Misschien dat dat bij jouw bord ook zo is. Vreemd is dan wel dat hij helemaal geen snelheid aangeeft
Verwijderd
Ach ..da's sneller als een xp2800, maakt verder ook eigenlijk niet uit dat ie dan geen 2800 aangeeft , maar k vond raar gezien die bios update.
bij overklokken vorige cpu (2000) gaf ie netjes bv XP2100 aan.
Thnx anyhow voor jullie reply's
Pracht processortje Btw !
En natuurlijk perfect mobo..ha
see ya
btw waar heb je hem aangeschaft, ik wil ook nog een 2400+ aanschaffen.
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
multiplier heb k op 15 en laat k er ook op..151 Mhz vindt ik nogal wat *15
17?
Lagere Mp kan ik me wat bij voorstelle, hogere Fsb.
Maar 17?
k geniet nu van beide voordelen , hogere Fsb en hoge Mp (15 dus)
Verwijderd
Verwijderd
En als je het echt wil weten dan had je het ook hier kunnen posten:
[rml][ OC] AMD athlon xp 2200+ t/m 2800+[/rml]
Dit topic is gesloten.
![]()