Toon posts:

[OC] MP unlocken 1700+ dmv wire trick

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Processor: AMD XP 1700+ ( Palomino )
Moederbord: EPoX 8RDA

Ik heb de search al gebruik maar kon niet een topic vinden toegewijd aan het unlocken van de MP dmv de wire trick.
Heeft iemand een (uitgebreide) uitleg met plaatjes \o/, om een XP processor te unlocken dmv de wire trick ?

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-02 23:21
koop een 1700 + Tb voor 63 euro ben je van het probleem af :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Dat vraag ik toch niet :)

Verwijderd

XP2200 unlock via simpel draadje!
Xp2100+ unlocken
Multiplier verhogen ?¿¡!
[rml][ OC] Unlocken XP met lijm+draaddelen[/rml]
[rml][ OC] Hoe hebben jullie je xp geunlockt?[/rml]
unlocken XP door 2 pinnen te verbinden

Is toch genoeg over te vinden hoor, zoek op "unlocken met draadje"

PS Zou je die "yieeeeeeehaaaaaaaa" weg willen halen svp ? Het vern**kt de layout enigszins hier.... ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 13:37 ]

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:24
Nu al afgezien van de normale unlock methode? daar had je gister toch een topic over..

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik nu lees werken deze methodes niet op een Palomino... Weet iemand daar wat meer over ?

• salvador4
PS Zou je die "yieeeeeeehaaaaaaaa" weg willen halen svp ? Het vern**kt de layout enigszins hier.... ;)
offtopic:
Zit je nog op 800*600 te werken ofzo? hier op 1024 geen problemen :)

edit: hier op 800 ook geen probs, 640 wellicht ;)?

[ Voor 14% gewijzigd door salvador4 op 13-03-2003 13:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Salvador4... Wat voor core heb jij ? Een Palomino of Tbred ? :)

• salvador4
tbred-b, de eerste 1700 palomino die boven de 2 gig komt zonder extreme cooling moet nog gemaakt worden denk ik :) mijn palomino 1700+ deed overigens max 1750 mhz.. was 1 van de series

[ Voor 24% gewijzigd door salvador4 op 13-03-2003 13:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
hehe okay :)

Maar k'wil nu weten of de unlock methode voor de xp 2000+ ( en hoger ) ook gelden voor mijn 1700+ :(

• salvador4
als je ff die topics die hooi geeft doorleest.. daar vind je o.a een quote van iemand
Zoals ik al zei gaat dit waarschijnlijk niet werken op een Palimo. Dit omdat bij de palimo alle L1 bridges gesloten moeten worden voor een unlock en bij de Tbred maar 1 brugje.
ik heb het iig nog nooit bij iemand gezien..

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik gezien :) Maar d'r stat waarschijnlijk :> Ik wil het zeker weten :)

Verwijderd

salvador4 schreef op 13 March 2003 @ 13:46:
[...]

offtopic:
Zit je nog op 800*600 te werken ofzo? hier op 1024 geen problemen :)

edit: hier op 800 ook geen probs, 640 wellicht ;)?
offtopic:
Neuh, ik zie wat minder goed en heb op mijn Dell 22 inch monitor Opera6 en gtote fonts lopen... ;)

Probeer gewoon eens wat meer te zoeken, ook met Google op www.ocinside.de en zo...

Verwijderd

Zat guides te vinden over het unlocken van een XP1700+. Een wire trick werkt niet iig. Een voor de Tbred is de wiretrick ook geen unlock, maar een workaround voor een ander probleem. Wat dat probleem is heb ik al iets te vaak verteld en is niet echt belangrijk voor deze draad :)

Verder verbaast het me enigszins dat alles voorgekauwd moet worden. Hooi geeft je een waslijst aan links en nog wil je het precies weten :/ Zo moeilijk is het toch niet of wel? L1 brugjes kleuren en klaar ben je ;) Succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.