Toon posts:

Werkbalk in IE verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zit hier achter een pc, met een hele irritante (extra) werkbalk in Internet Explorer. Waarin je zogenaamd moet kunnen zoeken. Maar het zit alleen maar in de weg en doet (volgens mij) dingen die die niet hoord te doen.

Hoe krijg ik zo'n extra toegevoegde werkbalk in Internet Explorer van mijn computer af??

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
-> SA

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Stap 1 is de werkbalk uitzetten (rechtermuis)
Stap 2 is uitzoeken hij en waar die werkbalk geinstalleerd is en dan deinstalleren.

Maar klinkt als "niet je eigen pc"? Dan is alleen uitzetten wel zo netjes, de eigenaar is mischien erg aan die werkbalk gehecht. :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de werktbalk nu uitgevinkt.

De eigenaar moet em daar maar opnieuw installeren.
Iedere keer is mijn startpagina een of andere pagina met vage links en popups en dergelijke.

Waar kan ik zie waar die geinstalleerd is, de werkbalk staat niet in het "software" scherm

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 15:09

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 12:14:

Iedere keer is mijn startpagina een of andere pagina met vage links en popups en dergelijke.

Waar kan ik zie waar die geinstalleerd is, de werkbalk staat niet in het "software" scherm
Dan is het spyware.

Waarschijnlijk dan.

Zoek eens met de google search en GoT search op "ad aware" :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik zou voor de zekerheid gelijk ook ff adaware draaien :)

/edit: te laat :(

[ Voor 16% gewijzigd door Sport_Life op 13-03-2003 12:17 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 13:40

Rashann

Zoek de hond...

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 12:14:

Als je hem echt wilt verwijderen moet je Ad-Aware draaien... zulke werkbalekn krijg je anders niet snel weg (er staat ergens op www.lop.com ook een removal tools, ff zoeken met de search)

/edit: veel te laat :( :P

[ Voor 6% gewijzigd door Rashann op 13-03-2003 12:19 ]

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Je kunt de uninstaller van Lop.com draaien, waarschijnlijk is dit de irritante werkbalk waar je last van hebt, zie ook: Oplossing voor LOP.COM gevonden :).

Verwijderd

Hehe, dit komt me redelijk bekend voor :) Ik had gratis software gedownload en opeens kreeg ik zo'n vage balk bovenaan al mijn webpagina's. 3 Minuten aan lopen klooien en toen had ik genoeg van --> Start --> Configuratiescherm --> Software --> Die !

*Probleem opgelost*

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de balk weg gekregen :)

het ging om de ZeroPopup balk btw.

ad-ware kon em niet vinden, vond alleen een hoop cookies....

met de remova tool van www.lop.com heb ik em er wel vanaf gekregen.

Verwijderd

Mijn manier werkte ook hoor, hij stond gewoon onder mijn software.
Ik krijg wel vaker van die spyware troep, start ik laatst de computer op krijg ik 'Weather Forcast' ofzo :( AdAware is inderdaad de uitvinding van de eeuw, dat ding heeft me al vele uurtjes werk afhandig gemaakt :)
Pagina: 1