het:''mieter je kapotte gadget in de prullebak'''topic

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52326

Topicstarter
heb ik dus laatst gedaan met mijn Jazpiper 32 mb mp3 player, was prima dingetje, maar ging niet meer aan, garantie verlopen, korom:
Nix meer aan.

ik heb hem helemaal opengeschroefd en alle contacts geod aangedruk...amar niets....

nu heb ik de printplaat doormidden gezaagd met een ijzerzaag en de helft aan mijn sleutelbos gehangen.

de rest:'' BOEM tegen de muur >:) en daarna de prullenbak in.

het ding heeft me toch wel erg veel ergernis bezorgd en ik vond dat hij die knal verdiend had!

nog meer mensen met dit soort taferelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 01:46

DeMoN

Pastafari

Anoniem: 52326 schreef op 13 March 2003 @ 11:55:
heb ik dus laatst gedaan met mijn Jazpiper 32 mb mp3 player, was prima dingetje, maar ging niet meer aan, garantie verlopen, korom:
Nix meer aan.

ik heb hem helemaal opengeschroefd en alle contacts geod aangedruk...amar niets....

nu heb ik de printplaat doormidden gezaagd met een ijzerzaag en de helft aan mijn sleutelbos gehangen.

de rest:'' BOEM tegen de muur >:) en daarna de prullenbak in.

het ding heeft me toch wel erg veel ergernis bezorgd en ik vond dat hij die knal verdiend had!

nog meer mensen met dit soort taferelen?
Ja, bekend probleem. Als je ergens op die printplaat het meest rechtse soldeerseltje een potlood streepje op zet, doet ie het weer als nieuw :Y)

geintje ;)

Ik heb trouwens een keer een oude walkman helemaal verrot geslagen.. erg leuk ... maar ja.. :P

btw: http://www.dextersantucci.com/shybe/index1.htm

[ Voor 6% gewijzigd door DeMoN op 13-03-2003 12:01 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

mwa, kheb mezelf wat meer onder controle denkik ;)

het feit dat mijn oude rio pnp300 alleen win9x drivers heeft en ik in de weide omtrek geen win9x toegang hebt heeft mij er (nog) niet toegezet hem te slopen.

Ook mijn palm 3 met gebarste ruit staat gewoon nog in een cradle, hoe nutteloos hij ook is zonder touchscreen.

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22663

Nou ja, ik vind aan dat aan dit soort dingen altijd een moreel bezwaar hangt, het blijft toch techniek en er is meestal fix voor betaald, maar je hebt gelijk, als het niet meer functioneert dan kun je het beter weggooien.

Vroeger verzamelde ik echt álles waar maar een snoertje aan zat, om daar nog leuke huisvlijt dingen van te maken, maar het leek meer op een stortplaats dan een werkplaats. Vandaar dat ik toen in een vaag van verbijstering alles maar naar het stort heb gebracht, waar ik achteraf toch nog wel een beetje spijt van had. Doorgaans blijft het toch liggen, verplaats je het een -tig aantal maal, maar er zullen best defecte dingen zijn, die ook zo hun nut nog bewijzen. Dus het ligt er helemaal aan wat het voor gadget is, en hoeveel er voor betaald is, en of hij geheel of gedeeltelijk nog zou kunnen functioneren in een andere gedaante.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Selachii schreef op 13 March 2003 @ 11:59:
het feit dat mijn oude rio pnp300 alleen win9x drivers heeft en ik in de weide omtrek geen win9x toegang hebt heeft mij er (nog) niet toegezet hem te slopen.
Ik heb de RIO PMP 300 gewoon werkend onder XP. Sterker nog, ik heb hem toevallig 10 minuten geleden nog gebruikt.

Zoek even naar RioPort Audio Manager 3.2.057. Die werkt in ieder geval, nieuwere versies geloof ik niet meer.

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DeMoN schreef op 13 March 2003 @ 11:58:
[...]

Ja, bekend probleem. Als je ergens op die printplaat het meest rechtse soldeerseltje een potlood streepje op zet, doet ie het weer als nieuw :Y)

geintje ;)
* Anoniem: 70831 schrok.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik heb veel audio en video apparatuur in mijn handen gehad, waarvan veel het nu niet meer doet. em veel dus verdwenen is in de prullenbak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:44
Het beste werkt altijd de bijl }) Gewoon je gadget op het hakblok en hoppakee een ferme klap. Menig walkman is bij mij zo aan zijn eind gekomen. Maar n iet voordat ik eerst uitgebreid heb geprobeerd om hem weer aan de praat te krijgen, want ik vind het toch wel een beetje zonde van het geld.

Maar als het dan niet lukt dan lucht de bijl wel op :D (Alleen mijn vader is er niet zo blij mee, de bijl wordt nog weleens wat stomper met die ijzeren plaatjes)

[ Voor 1% gewijzigd door Stubby op 13-03-2003 13:01 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:07

bloasfist

Slot-A Crew

Ik heb nog wel een stapel hd's en cdromspelers liggen die er mee opgehouden zijn. Maar ik heb niet zo'n behoefte om die dingen ritueel tegen muren aan te gooien enzo. Je mag ze wel op komen halen als je zin hebt ;)

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bloasfist schreef op 13 March 2003 @ 13:03:
Ik heb nog wel een stapel hd's en cdromspelers liggen die er mee opgehouden zijn. Maar ik heb niet zo'n behoefte om die dingen ritueel tegen muren aan te gooien enzo. Je mag ze wel op komen halen als je zin hebt ;)
hd's en cd-romplayers zijn welkom zijn welkom :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 52326 op 13-03-2003 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3747

* Anoniem: 3747 sluit zich aan...
Ernstige problemen met het synchroniseren van mijn Palm M505. Moet nu uit gaan vechten of het garantie is of niet (13 maanden oud!). Dat zijn de momenten waarop je je afvraagt of je nóg een keer veel geld uit gaat geven voor dure techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 3747 schreef op 13 maart 2003 @ 13:05:
* Anoniem: 52326 sluit zich aan...
Ernstige problemen met het synchroniseren van mijn Palm M505. Moet nu uit gaan vechten of het garantie is of niet (13 maanden oud!). Dat zijn de momenten waarop je je afvraagt of je nóg een keer veel geld uit gaat geven voor dure techniek.
had palm niet 2 jaar garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoZe
  • Laatst online: 12:10
Anoniem: 3747 schreef op 13 March 2003 @ 13:05:
* MoZe sluit zich aan...
Ik heb ook weleens uit zo'n consumentenprogramma begrepen dat de garantie ook afhankelijk is van de aankoopprijs.
Dus dat als je er 1000 euro voor neertelt het niet meer dan redelijk is dat je er >1 jaar gratis op krijgt.

Als ze moeilijk gaan doen kun je het altijd nog daarop proberen te gooien.
suc6 ermee!

VAO: K'nex Big Ball Factory 63045

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3747

ID-Tweak en Moze:

Ja, ik weet dat als ik het 'hard' ga spelen dat het onder garantie opgelost moet worden. Maar ik vind het gezeik eromheen zo vervelend. Een mailtje aan de PDA-Shop levert het standaardantwoord op dat ik maar contact met Palm op moet nemen (garantie tot aan de deur, lijkt het). En Palm gaat eerst weer dezelfde adviezen geven als iedereen: resetten, software opnieuw installeren, yada yada yada.
En voor het weet ben je een maand verder zonder je Palm te kunnen gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

MauritsvanBaerle schreef op 13 March 2003 @ 12:06:
[...]
Ik heb de RIO PMP 300 gewoon werkend onder XP. Sterker nog, ik heb hem toevallig 10 minuten geleden nog gebruikt.

Zoek even naar RioPort Audio Manager 3.2.057. Die werkt in ieder geval, nieuwere versies geloof ik niet meer.
LOL, HEE THANX!!!

word ik nog beloond voor het bewaren ook!
kheb ook nog TIG oude hardware liggen, cd-drives, voedingen, mobo's etc etc etc

Ik heb trouwens wel een aantal kaarten aan de muur gespijkerd (voodoo kaartjes, geluidskaartjes etc) zoveel mogelijk door bestaande gaatjes gespijked hoor! >:)
Afbeeldingslocatie: http://selachii.xcl-clan.com/muur.jpg

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

HK materiaal. Post maar in HK

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.