Toon posts:

Zet hier je favoriete RPG!!

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een aardige collectie van leuke/mooie rpg's, maar niet echt up-to date aan de eisen van nu....qua 3d video gerendered gedoe.

weten jullie nog goed rpg's ?....ik heb de sys eisen voor al wat zwaar is..:)

Verwijderd

FINAL FANTASY 7 :)

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:03
leukste vind ik nog altijd Fallout reeks :9 veeeeel verschillende opties die je kan doen en elke actie die je onderneemt in een stad is nog altijd zichtbaar in de toekomst. :)

Verwijderd

Diablo 2(Ja, dat is een RPG ja)
Morrowind
Lufia

Ik heb nooit veel met final fantasy op gehad, misschien moet ik dat maar eens veranderen.

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Dit soort tpoics worden niet zo gewaardeerd, we noemen dit dan ook een 'opsom-topic'. Topics met posts met alleeen een naam van een spel. Zonder onderbouwing is het nogal saai om dit te lezen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 11:46:
Diablo 2(Ja, dat is een RPG ja)
Morrowind
Lufia

Ik heb nooit veel met final fantasy op gehad, misschien moet ik dat maar eens veranderen.
Diablo 2 is toch hack slash?

Verwijderd

Topicstarter
Diablo 2 heb ik inderdaad al, ook een grote fan van....met hardcore en gewoon multiplay al best ver...clvl's 75-81

Maar ook een van van Baldur's - gate....die is wel uitgebreid, maar heeft neit zoveel diepgang.....

En wat betreft opsomming's forums.....als je dat vindt, dan reageer/ lees je de topic toch niet?....hou het bij 1 reply en loop dan niet te mieren......

...het gaat er mij om dat als ik 2 nieuwe spellen wil kopen a 45 euro per spel,
dan wil ik ook een goed spel hebben met officiele keys, (lees internet) en dat ik de makers van die goede spellen zo wil ondersteunen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 11:49:
[...]

Diablo 2 is toch hack slash?
Daar gaat is een hele lange discussie over en nog steeds zijn ze er niet over uit. En dat is in dit topic niet van toepassing. Dus laten we het gewoon over de RPG hebben waarvan je 100% weet dat het RPG's zijn.

Ik zelf vind Neverwinters night wel een mooi en goed spel. 3d wereld goede en lekkere besturing. Veel mogelijkheden met characters. Kortom een must have. :)

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 11:59:
En wat betreft opsomming's forums.....als je dat vindt, dan reageer/ lees je de topic toch niet?....hou het bij 1 reply en loop dan niet te mieren......
Switch heeft wel gelijk, hoor :)
Opsomtopics mogen niet..

Als je een leuke cRPG weet > noem dat dan, MAAR beargumenteer het ook duidelijk en vertel iets over het spel.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

PC top3:
Planescape: Torment
Baldur's Gate 2
Baldur's Gate 1

In die volgorde, Torment is nog steeds niet overtroffen op de PC qua verhaal en sfeer, toch de belangrijkste dingen van een RPG.

Zonder op platform te letten-top10:
Final Fantasy VI
Final Fantasy X
Xenosaga
Final Fantasy VII
Suikoden 2
Final Fantasy IX
Baldur's Gate 2
Baldur's Gate 1
Chrono Cross

Nu is het maar wachten op de andere Torment fanboys die hier komen vertellen dat dat het beste PC RPG is :)

En de motivatie voor de eerste drie:
Final Fantasy VI, de laatste SNES Final Fantasy was qua verhaal, sidequests, characterprogression en muziek zijn generatiegenoten ongeveer 10 stappen voor, en het was de laatste 2D FF wat ook grote nostalgische waarde heeft.

Final Fantasy X, what can I say, zonder meer 1 van de mooiste spellen van het moment (een moment duurt 2 jaar :P), prachtig verhaal, prachtige graphics, prachtige muziek...spel brengt veel emotie los, en dat is het teken van een goed spel imho.

XenoSaga, in Europa nooit uitgekomen maar m'n Amerikaanse importje is toch 1 van de betere en 1 van de moeilijkste RPG's die ik ooit gespeeld heb.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 12:34 ]

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:17
...het gaat er mij om dat als ik 2 nieuwe spellen wil kopen a 45 euro per spel,
dan wil ik ook een goed spel hebben met officiele keys, (lees internet) en dat ik de makers van die goede spellen zo wil ondersteunen
:? 8)7
Ik kan em niet volgen hoor..... verder heeft men gelijk als men zegt dat dit topic geen zin heeft, het is namelijk alleen maar een opsomming van RPG titels, en dat is weinig zinvol.
Lees de FAQ er nog maar eens op na....

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Verwijderd

Exar_Kunn schreef op 13 March 2003 @ 12:37:
[...]
:? 8)7
Ik kan em niet volgen hoor..... verder heeft men gelijk als men zegt dat dit topic geen zin heeft, het is namelijk alleen maar een opsomming van RPG titels, en dat is weinig zinvol.
Lees de FAQ er nog maar eens op na....
Als iedereen er nu zo'n mooie motivatie bijzet zoals ik heb gedaan is dat ook opgelost en hadden die 10 berichtjes over opsomtopics (in een thread van 20 berichten) ook niet gehoeven :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 12:30:
PC top3:
Baldur's Gate 2
Baldur's Gate 1

In die volgorde, Torment is nog steeds niet overtroffen op de PC qua verhaal en sfeer, toch de belangrijkste dingen van een RPG.

Zonder op platform te letten-top10:
Final Fantasy VI
Final Fantasy X
Xenosaga
Final Fantasy VII
Suikoden 2
Final Fantasy IX
Baldur's Gate 2
Baldur's Gate 1
Chrono Cross

Nu is het maar wachten op de andere Torment fanboys die hier komen vertellen dat dat het beste PC RPG is :)

En de motivatie voor de eerste drie:
Final Fantasy VI, de laatste SNES Final Fantasy was qua verhaal, sidequests, characterprogression en muziek zijn generatiegenoten ongeveer 10 stappen voor, en het was de laatste 2D FF wat ook grote nostalgische waarde heeft.

Final Fantasy X, what can I say, zonder meer 1 van de mooiste spellen van het moment (een moment duurt 2 jaar :P), prachtig verhaal, prachtige graphics, prachtige muziek...spel brengt veel emotie los, en dat is het teken van een goed spel imho.

XenoSaga, in Europa nooit uitgekomen maar m'n Amerikaanse importje is toch 1 van de betere en 1 van de moeilijkste RPG's die ik ooit gespeeld heb.
Ik ken het spel torment ook. Alleen toen snapte ik het niet. ik was nog een aantal jaartjes jonger. Maar ik denk dat als ik het nu weer speel dat ik aardig ver kan komen. :) (Toch maar kijken of ik hem nog ergens kan krijgen.)

• Crayne
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 13:41

Crayne

Have face, will travel

Unknown Armies

Motivatie:

Diepe setting, veel ingangen voor spelers en scenario's en een nadruk op de zieke onderbuik van de samenleving. M.a.w. Max Payne gekoppeld met The Twilight Zone.

En ja, ik weet dat je het eigenlijk over cRPGs hebt. :)

Mijn Library Thing catalogus

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-10 17:42
NeverWinterNight

grahamofthewheels.com

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11 14:31

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Zelda: A Link to the past :)
Dat spel hebbik echt wel 20x uitgespeeld vanaf scratch, iets wat je niet kan zeggen van de games van tegenwoordig imho :P

[ Voor 69% gewijzigd door Glorificationer426 op 13-03-2003 12:56 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Verwijderd

Glorificationer schreef op 13 March 2003 @ 12:55:
Zelda: A Link to the past :)
Dat spel hebbik echt wel 20x uitgespeeld vanaf scratch, iets wat je niet kan zeggen van de games van tegenwoordig imho :P
OMG JE HEBT GELIJK DIE ROELDE!!!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Iemand Silver ooit es gespeeld? Dat was niet zomaar hacken maar echt blokken(met schild enzo :P) en met bepaalde technieken slaan. Kreeg je op gegeven moment ook dual sword en dat was wel vet. Of zo'n dikke moker waarmee je alles opzij roste :P.

Het verhaal zat ook wel goed :). Muziek ook en de sfeer ewas gewoon perfect(vond ik dan).

specs

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31

Okay ik hou het bij één reply.
Opsommen doen je maar in de HK.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.