Voor een menutje heb ik dit scripje geschreven.
Deze doet de div met de submenus uitklappen en zou ook de stand van mijn pijltje moeten aanpassen (van ^ naar >
).
Onder Opera gaat dit prima onder IE niet maar nu komt het vage.
Als ik in IE de alert regel uncomment doet ie het wel
Natuurlijk laat ie dan wel de alert zien en das ook niet waar je op zit te wachten
Iemand enig idee
En voor de zekerheid maar even de bijbehorende HTML
Deze doet de div met de submenus uitklappen en zou ook de stand van mijn pijltje moeten aanpassen (van ^ naar >
Onder Opera gaat dit prima onder IE niet maar nu komt het vage.
Als ik in IE de alert regel uncomment doet ie het wel
Natuurlijk laat ie dan wel de alert zien en das ook niet waar je op zit te wachten
Iemand enig idee
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <script> var pijlout=new Image; pijlout.src="images/pijl_out.gif"; var pijlin=new Image; pijlin.src="images/pijl_in.gif"; function showMenu(menu_name) { obj=document.getElementById(menu_name); obj.style.display=(obj.style.display=="block")?"none":"block"; objimages=document.images[menu_name +"_pijl"]; objimages.src=(obj.style.display=="block")?(pijlout.src):(pijlin.src); //alert(objimages.src); } </script> |
En voor de zekerheid maar even de bijbehorende HTML
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <div id="kopGebruikers" style="display:block;"> <table width="168" cellpadding="5" cellspacing="0"> <tr> <td background="images/donker.gif" height="26" width="144"> <table cellpadding="0" cellspacing="0" align="left" width="100%"> <tr> <td width="106"><a href="javascript:void(null);" onclick="showMenu('Gebruikers');">Gebruikers</a></td> <td align="right" width="38">[img]"images/pijl_in.gif"[/img]</td> </tr> </table> </td> </tr> </table> </div> <div id="Gebruikers" style="display:none;"> <table width="168" cellpadding="5" cellspacing="0"> <tr> <td background="images/licht.gif" height="26" class="submenu"><a href="navigate.php?id=1" target="main" >Beheren</a></td> </tr> </table> </div> |
[ Voor 44% gewijzigd door BierPul op 13-03-2003 11:58 ]
Ja man