Toon posts:

[Dutchtone] Kosteloos opzeggen...

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
En daar gaan we weer :P Op www.telecomvergelijker.nl stond het volgende:
onderaan mijn Dutchtone rekening trof ik de volgende mededeling: "U ontvangt elke maand een gespecificeerde rekening van Dutchtone. Vanaf uw volgende rekening betaalt u hiervoor €2,50. Wilt u geen specificatie meer ontvangen neem dan contact op met Dutchtone klantenservice.
Hetzelfde truckje als voor twee maanden geleden bij O2, wordt nu per 31 maart door Orange toegepast. Dus dit is een tariefswijziging in de voorwaarden van jouw contract en een eenzijdige wijziging maakt dat de contracttant kosteloss kan opzeggen.

we worden rijk met al die gratis telefoons sow

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 14:27
Ja zo blijven we aan de gang :)
Heb net een nieuwe 6610 met dutchtone abbo, opzeggen dan maar?

Verwijderd

Dit vind ik toch wel even heel belangrijk moet ik zeggen. Ik heb sinds anderhalve maand mijn dutchtone abbo. verlengt met een jaar. Kan ik hem nu dus opzeggen begrijp ik hier uit ?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 11:14:
Dit vind ik toch wel even heel belangrijk moet ik zeggen. Ik heb sinds anderhalve maand mijn dutchtone abbo. verlengt met een jaar. Kan ik hem nu dus opzeggen begrijp ik hier uit ?
alleen dus als je een tot nu toe gratis specificatie ontvangt! dan wijzigen zij jouw tarief voor services --> contractbreuk --> mogelijkheid tot ontbinden per direct!

Verwijderd

wijzigen van tarieven van services valt niet onder de algemene voorwaarden. Het antwoord van Dutchtone zal zijn dat je dan je service kan deactiveren....

• koen
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 11:18:
wijzigen van tarieven van services valt niet onder de algemene voorwaarden. Het antwoord van Dutchtone zal zijn dat je dan je service kan deactiveren....
bull-shit! bellen is ook een service! veranderen zij de tarieven, dan kun je ook opzeggen als het voor jou nadeliger is! je krijgt nu iets voor niks en strax niet meer, da's dus een beperking van jouw diensten waar je een contract voor bent aangegaan.

-edit- zie het hele O2 verhaal maar eens, die hadden zich ook wat verkeken op de juridische gevolgen van het wijzigen van een "service"

[ Voor 13% gewijzigd door koen op 13-03-2003 11:21 ]

Verwijderd

bellen is geen service daar betaal je voor. Je kan als klant van D* kiezen voor een specificatie of niet. Nu moet je ervoor betalen en dan kan je de specificatie achterwege laten.

Verwijderd

Helaas ... ik heb nooi een gespec. rekening gehad. Dus nu gaat het dus voor mij niet op lees ik hieruit.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:03

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 11:23:
Helaas ... ik heb nooi een gespec. rekening gehad. Dus nu gaat het dus voor mij niet op lees ik hieruit.
Dat is dus achteruitgang van service bij gelijk blijvende betalingen van jouw kant, dus reden om het contract te beëindigen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• koen
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 11:21:
bellen is geen service daar betaal je voor. Je kan als klant van D* kiezen voor een specificatie of niet. Nu moet je ervoor betalen en dan kan je de specificatie achterwege laten.
lekker antwoord; goh we gaan voor de voicemail maar eens €100 per minuut vragen. oh dat vindt u te duur? nouh u kunt 't ook uitzetten :(

nee helaas (gelukkig voor ons) werkt dit dus NIET zo. ik betaal voor een totaal pakket aan communicatie en diensten en het Burgerlijk Wetboek beschermt een contractant wat dat betreft beter dan de juridische afdeling van een provider lijkt te doen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 11:23:
ik heb altijd een specificatie gehad en voor mij gaat het ook niet op. Bij deze keuze heb je namelijk ZELF een keuze te maken. Dat is bij bellen niet zo.

Verwijderd

Mr. Liu schreef op 13 March 2003 @ 11:24:
[...]

Dat is dus achteruitgang van service bij gelijk blijvende betalingen van jouw kant, dus reden om het contract te beëindigen.
is dit een juridische regel????

• koen
  • Niet online
[...]

hier twijfel ik aan, maar ik denk dat Mr. Liu wel gelijk heeft. Tot 31 maart had je de optie kostenloos de service van een gespecificeerde nota aan te zetten en die optie verlies je daarna. Dus een beperking in jouw contract.... hmmmm, deze weet ik dus niet zeker....

Verwijderd

er staat al een jaar (ongeveer) bij de tarieven dat een specificatie 2,50 euro kost dit is tot op heden echter nooit berekend. Het is dus alleen maar goed van D* dat ze nog zo lang gewacht hebben, kan je van O2 niet zeggen.....

Verwijderd

[...]

Ja... maar ik heb nooit een gespecificeerde rekening gehad van Dutchtone. Dus ik ga ook geen €2,5 extra betalen. Maar als ik hem nu zou willen wel. Maar ik heb nu toch niet de mogelijkheid om heb abbo. kosteloos op tezeggen gezien mijn situatie ?

• koen
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 11:29:
er staat al een jaar (ongeveer) bij de tarieven dat een specificatie 2,50 euro kost dit is tot op heden echter nooit berekend. Het is dus alleen maar goed van D* dat ze nog zo lang gewacht hebben, kan je van O2 niet zeggen.....
Die € 2,50 staat op de prijslijst sinds de introductie van de Allin4 prijsplannen, oktober 2001, as I remember. En wanneer je toen de klantenservice belde, zei die netjes dat het alleen gold voor gespecificeerde rekeningen opvragen uit het verleden en dat een automatische gegenereerde specificatie iedere maand geen geld kost.

Ik vind het netjes van Orange dat ze strax via i-net een alternatief bieden, maar DIT IS EN BLIJFT EEN TARIEFWIJZIGING en mijn opzegbrief gaat vandaag aangetekend de deur uit. :)

Verwijderd

koen schreef op 13 March 2003 @ 11:31:
[...]

Die € 2,50 staat op de prijslijst sinds de introductie van de Allin4 prijsplannen, oktober 2001, as I remember. En wanneer je toen de klantenservice belde, zei die netjes dat het alleen gold voor gespecificeerde rekeningen opvragen uit het verleden en dat een automatische gegenereerde specificatie iedere maand geen geld kost.

Ik vind het netjes van Orange dat ze strax via i-net een alternatief bieden, maar DIT IS EN BLIJFT EEN TARIEFWIJZIGING en mijn opzegbrief gaat vandaag aangetekend de deur uit. :)
precies, het staat op de prijslijst. Dus opzeggen zit er niet in. Zoals ik al zei, ze hebben het gratis aanbieden van een specificatie tot nu toegestaan en nu gaan ze daadwerkelijk de specificatie berekenen. Had men kunnen verwachten.

• koen
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 11:35:
[...]

precies, het staat op de prijslijst. Dus opzeggen zit er niet in. Zoals ik al zei, ze hebben het gratis aanbieden van een specificatie tot nu toegestaan en nu gaan ze daadwerkelijk de specificatie berekenen. Had men kunnen verwachten.
goh wat zullen we vandaag eens op de prijslijst zetten :?

dat ze er nooit geld voor hebben gevraagd is netjes, maar toen ik het abonnement ben aangegaan, kostte het GEEN geld en nu moet ik er strax €2,50 voor BETALEN. dit is m.i. een WIJZIGING :P

Wijziging breekt voorwaarden contract --> opzeggen mogelijk zonder inachtname overige voorwaarden als opzegtermijn e.d.!

Verwijderd

Ik vind het zowiso niet netjes om standaard gespecificeerd te sturen als je er voor moet betalen.
Als je even niet oplet betaal je zowiso die 2.50

• koen
  • Niet online
zo, even voorbeeld opzegbrief:
Dutchtone Klantenservice
Postbus 5127
6802 EC ARNHEM

plaats, datum

Betreft: Opzegging GSM abonnement

Geachte heer, mevrouw,

Hierbij ontvangt u mijn schriftelijke opzegging voor mijn GSM abonnement. Aanleiding voor opzeggen is de wijziging van de kosten die u gaat vragen voor het aanbieden van een gespecificeerde factuur. Mijn contract ben ik aangegaan incluis de optie tot het gratis ontvangen van een specificatie. Aangezien ik per 31 maart 2003 € 2,50 per maand voor deze specificatie ga betalen, word ik nadelig beperkt in de voorwaarden van mijn contract en wil het dan ook per direct kosteloos ontbinden. Het betreft het volgende mobiele telefoonnummer:

Aansluiting (msisdn):

Naam:
Adres:
Postcode:

Nummer legitimatie :
Soort legitimatie :

Vriendelijk verzoek ik u hierbij mij een schriftelijke bevestiging van deze opzegging te verzenden, met daarin de vervaldatum van mijn contract vermeld en tevens de opmerking op te nemen dat ik per vervaldatum ben vrijgesteld van al mijn verplichtingen jegens Dutchtone N.V..

Met vriendelijke groeten,
laat de reactie natuurlijk weten :)

[ Voor 3% gewijzigd door koen op 13-03-2003 11:54 ]

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
* Aangezien ik per 31 maart 20003 € 2,50 per maand *
woei jij bent je (de) tijd ver vooruit :)

[ Voor 4% gewijzigd door KnoppenSpook op 13-03-2003 11:53 ]

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Verwijderd

nadelig beperkt is volgens mij ook geen goed nederlands, het woord beperkt impliceert namelijk al dat het nadeling is

• koen
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 11:55:
nadelig beperkt is volgens mij ook geen goed nederlands, het woord beperkt impliceert namelijk al dat het nadeling is
De beperking van het aanbieden van deze dienst ervaar ik als nadelig. Dutchtone die de beperking oplegt, ziet dit dus blijkbaar niet zo!

Verwijderd

Hmm heb op 28/02/03 een dutchtone Allin 30 abo afgesloten!

maar dat ik nu moet gaan betalen voor een gespecificeerde rekening vind ik niks!!!

Heb nog geen cash-back en ook geen rekening ontvangen.

Wat raden jullie mij aan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 12:43:
Hmm heb op 28/02/03 een dutchtone Allin 30 abo afgesloten!

maar dat ik nu moet gaan betalen voor een gespecificeerde rekening vind ik niks!!!

Heb nog geen cash-back en ook geen rekening ontvangen.

Wat raden jullie mij aan?
wat ik je aanraad is je verder nergens druk over te maken want je kan toch niet opzeggen.

• koen
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 13:15:
[...]

wat ik je aanraad is je verder nergens druk over te maken want je kan toch niet opzeggen.
bij jou als klantenservicemiep niet zeker, die heb ik al gesproken net. "oh nee, meneer uhm ik kan u niet helpen hiermee, schrijft u maar een brief... "
ja bedankt muts, dat had ik dus al gedaan ;)

nummer één in klantenservice consumentenbond?!?

Verwijderd

Lezen jullie soms geen contract als je een abo afsluit. In je contract staat al dat de specificatie geld kost. Maar D* matst je door het nu gratis te geven totdat je het op het internet kan checken. Dat is binnenkort mogelijk. Als je dan *ook* nog je specificaties wilt ontvangen, dan moet je daarvoor betalen, zoals is afgesproken.

De mensen die nu meteen denken "ooh ik kan opzeggen" komen wel HEEL erg dom over. Schaam je.

• koen
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 14:01:
Lezen jullie soms geen contract als je een abo afsluit. In je contract staat al dat de specificatie geld kost. Maar D* matst je door het nu gratis te geven totdat je het op het internet kan checken. Dat is binnenkort mogelijk. Als je dan *ook* nog je specificaties wilt ontvangen, dan moet je daarvoor betalen, zoals is afgesproken.

De mensen die nu meteen denken "ooh ik kan opzeggen" komen wel HEEL erg dom over. Schaam je.
aanvraag mobiele telefonie - particulier:

wilt u een standaard of gespecificeerde rekening ontvangen? ja/nee

volgens mij mis ik even het gedeelte waar staat dat het geld kost :?

Verwijderd

koen schreef op 13 March 2003 @ 14:05:volgens mij mis ik even het gedeelte waar staat dat het geld kost :?
Oh ja, het staat tussen de voorwaarden en de andere info. Die moet je natuurlijk wel doorlezen als je een contract neemt. Die krijg bij je contract, of word ernaar verwezen in het contract.

http://www.dutchtone.nl/c...nt/productinfo/index.html

Als je nee had geselecteerd krijg je geen specificatie.
Als je ja had geselecteerd krijg je wel een specificatie, maar hoef je daar nog niet voor te betalen (officieel echter wel!). Op het moment dat je er voor moet gaan betalen word er contact met je opgenomen.

• koen
  • Niet online
leuk die algemene voorwaarden, maat staat nergens in dat een specificatie geld kost! Enige wat in de buurt komt:
art 4.2 Dutchtone heeft het recht de door haar gehanteerde tarieven van tijd tot tijd te wijzigen. Dutchtone zal haar Klanten steeds tijdig op de hoogte stellen van eventuele wijzigingen in haar tarieven. Dutchtone zal dat doen door bijvoorbeeld mailings, advertenties, vermelding op haar website, databerichten of facturen. Wanneer de Klant op de hoogte wil worden gebracht van de (regelmatige wijzigende) tarieven voor Roaming dient hij contact op te nemen met de Klantenservice van Dutchtone of de website van Dutchtone te raadplegen.
Dutchtone heeft het recht tarieven te wijzigen. Prima recht hoor, maar de vorige keer toen ze dat hanteerden met de prijswijziging van de Allin 4 abonnementen hebben er toch ook flink wat klanten opgezegd. Dus een provider mag best haar tarieven wijzigen, het Nederlands recht bepaalt dan netjes dat je je als consument ook niet meer aan het contract hoeft te houden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 14:01:

PRECIES helemaal gelijk! dat probeer ik op een normale manier duidelijk te maken!!

Verwijderd

koen schreef op 13 March 2003 @ 14:24:leuk die algemene voorwaarden, maat staat nergens in dat een specificatie geld kost! Enige wat in de buurt komt:
Oh nee?

"4. Tarieven

4.1
Dutchtone brengt de Klant tarieven in rekening, in overeenstemming met het tarievenoverzicht van Dutchtone. Dit tarievenoverzicht is beschikbaar bij de Dutchtone Klantenservice, op de website van Dutchtone alsmede op de verkooppunten van Dutchtone en wordt op verzoek van de Klant gratis aan hem toegezonden."

En in dat tarieven overzicht staat al maanden (als het niet jaren is) dat het 2,5 euro / 5 gulden ofzo kost.
koen schreef op 13 March 2003 @ 14:24:Dutchtone heeft het recht tarieven te wijzigen. Prima recht hoor, maar de vorige keer toen ze dat hanteerden met de prijswijziging van de Allin 4 abonnementen hebben er toch ook flink wat klanten opgezegd. Dus een provider mag best haar tarieven wijzigen, het Nederlands recht bepaalt dan netjes dat je je als consument ook niet meer aan het contract hoeft te houden.
Allemaal nutteloos geouwehoer. Het gaat hier namelijk niet om een tarief wijzinging. D* heeft gratis een specificatie gegeven, en het was duidelijk zat dat dat vroeg of laat geld zou gaan kosten. Nu dat het geld gaat kosten mag je alsnog de specificatie gratis op het internet kijken. En dan gaat zitten zeiken en het Nederlands recht erbij halen? Zoek eerst maar eens uit of je überhaupt wel onrechtmatig word behandeld voordat je dit soort grapjes uit gaat halen.

• koen
  • Niet online
sinds oktober 2001 (introductie nieuwe euro-bundels) staat dit op hun i-net pagina inderdaad. navraag bij de klantenservice leverde altijd het antwoord op dat dat nog helemaal niet gold, maar dat dat in de toekomst vast eens ging gebeuren.

nu het toekomst is, is het antwoord van Dutchtone: "jah dat stond er altijd al op". beetje een kip-ei verhaal dus. en aangezien mijn oudste contract vanaf 2000 stamt, heb ik volgens mij nooit getekend voor deze betaalde specificatie. Eigenlijk had ik dus oktober 2001 al op moeten zeggen, maar dat kon niet omdat het geen geld kostte.

en waarom zou ik dit niet zien als onrechtmatige behandeling? zoals gezegd heb ik dus tegen andere voorwaarden mijn abonnement afgesloten, destijds nog buss 120 zelfs.

ik wacht de reactie op mijn brief netjes af.... :)

Verwijderd

koen schreef op 13 March 2003 @ 15:08:
sinds oktober 2001 (introductie nieuwe euro-bundels) staat dit op hun i-net pagina inderdaad. navraag bij de klantenservice leverde altijd het antwoord op dat dat nog helemaal niet gold, maar dat dat in de toekomst vast eens ging gebeuren.
Al voor de invoer van de euro kost de specificatie officieel geld. 5 gulden was het ofzo.

Idd, de klantenservice zei dus dat je het nog niet hoeft te betalen, maar dat het officieel wel zoveel kost. Dat is niet al te duidelijk uitgelegd, maar wat verwacht je van die helpdesk medewerkers...
nu het toekomst is, is het antwoord van Dutchtone: "jah dat stond er altijd al op". beetje een kip-ei verhaal dus. en aangezien mijn oudste contract vanaf 2000 stamt, heb ik volgens mij nooit getekend voor deze betaalde specificatie. Eigenlijk had ik dus oktober 2001 al op moeten zeggen, maar dat kon niet omdat het geen geld kostte.
Dat je het niet hebt gelezen betekent nog niet dat je er ook niet voor hebt getekend. Daarom moet je ook alles goed doorlezen van te voren. Het is niet zo dat het er altijd al zo op "stond", het "was" altijd al zo.

Ik wist zelfs al 2 maanden geleden dat ik, als dit zou gebeuren, ik mijn factuur op het internet zou kunnen bekijken. Overigens zou het ook in mijn voordeel zijn als ik zou kunnen opzeggen (300 euro) maar het is simpelweg niet mogelijk.
en waarom zou ik dit niet zien als onrechtmatige behandeling? zoals gezegd heb ik dus tegen andere voorwaarden mijn abonnement afgesloten, destijds nog buss 120 zelfs.
Het is niet onrechtmatig omdat duidelijk was dat het eigenlijk geld kost, je het nu nog gratis krijgt, maar dat het vroeg of laat geld gaat kosten. Dat zijn wel degelijk de voorwaarden waaronder het contract is afgesloten, dat jij dat niet door had heb je aan jezelf te danken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 15:24 ]

Verwijderd

wederom: ALTIJD de kleine lettertjes lezen en niet achteraf gaan zitten zeiken.
Wees niet bang, waarschijnlijk gaat het met de komst van Orange allemaal een stuk leuker worden

• koen
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 15:52:
wederom: ALTIJD de kleine lettertjes lezen en niet achteraf gaan zitten zeiken.
Wees niet bang, waarschijnlijk gaat het met de komst van Orange allemaal een stuk leuker worden
daar ben ik ook absoluut niet bang voor, ik neem gewoon weer een nieuw Orange abonnement :P

Verwijderd

Wat verstaan ze uberhaupt over een gespecifiseerde rekening.

is dit

A: een rekening waarop je kan zien hoeveel je hebt gebelt (dus binnenland / buitenland / sms enz)
B: een rekening waarop alle nummers te zien zijn die je gebelt hebt en hoe lang enz

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:16
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 16:47:
Wat verstaan ze uberhaupt over een gespecifiseerde rekening.

is dit

A: een rekening waarop je kan zien hoeveel je hebt gebelt (dus binnenland / buitenland / sms enz)
B: een rekening waarop alle nummers te zien zijn die je gebelt hebt en hoe lang enz
B dus. :)

Verwijderd

Ja en standaard heb je optie A, dus alleen als je optie B nu hebt kan je je beroepen op die prijsverhoging als die uberhaupt al geldt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 23:28:
Ja en standaard heb je optie A, dus alleen als je optie B nu hebt kan je je beroepen op die prijsverhoging als die uberhaupt al geldt.
B moest je altijd al eigenlijk voor betalen. Maar totdat je de specificatie op het net kan vinden rekende Dutchtone er (nog) geen geld voor.

En ik geef het vanaf nu op met het proberen mensen te helpen. Iedereen die nu nog als een of ander rund denkt dat dit een prijsverhoging is kan erin stikken. Live & learn, EN LEES GVD DIE CONTRACTEN & VOORWAARDEN VOORDAT JE EEN ABO NEEMT.

Kleuters

Verwijderd

ben het helemaal met Middelkoop eens!

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:46
is er al iemand die een serieuze reactie van dutchtone heeft gehad op een brief/telefoontje? Want dat speculeren schiet niet op natuurlijk...

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 00:41:
[...]

B moest je altijd al eigenlijk voor betalen. Maar totdat je de specificatie op het net kan vinden rekende Dutchtone er (nog) geen geld voor.

En ik geef het vanaf nu op met het proberen mensen te helpen. Iedereen die nu nog als een of ander rund denkt dat dit een prijsverhoging is kan erin stikken. Live & learn, EN LEES GVD DIE CONTRACTEN & VOORWAARDEN VOORDAT JE EEN ABO NEEMT.

Kleuters
ik denk dat jij enige bent die dat doet?

Je neemt een abonnement voor de GSM en om te bellen, niet om constant opgelicht te worden. Of een zes tellende A.V. te lezen.

Je hebt het recht om de geodkoopste te kiezen en de goedkooptste aan te houden.

Dus goed: Zij (de aanbieder) mogen de prijzen net zo lang veranderen (altijd omhoog!) totdat niemand meer mobiel belt. Maar ik heb het recht terwijl jullie dit doen om op te zeggen en te kijken of er iemand al voordeliger is. Het is toch een concurentie strijd? Geen consumenten strijd?

Je hebt wel gelijk het gaat meestal om zaken...

Maar hoe meer wij dingen pikken hoe meer ze kunnen flikken. Het is een wisselwerking, jij moet hun treveden houden en omgekeerd ook. Dus daar zit de knik.

Ok en nu gaan we even rekenen:

Dutchtone heeft een miljoen klanten. Stel dat ze allemaal een gespecificeerde rekening willen hebben, 100 mensen ruiken bedrog en zeggen op. Dus wat levert het Dutchtone "Orange" op?
Nou een miljoen keer 2,50 euro per maand, dat is grofweg genomen bij een minimale contractsduur van 12 maanden: 30.000.000 euro. 30 miljoen euro. Deel het eens door twee en dan heb je een nieuwe inkomst van 15 miljoen euro!

Ja dat schiet lekker op bij Dutchtone.

I rest my case.

[ Voor 29% gewijzigd door stylezzz99 op 14-03-2003 23:27 ]

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Verwijderd

Volgens mij heb jij je *verstand* al tijden geleden te rusten gelegd. Leer lezen, en leer denken. Je snapt er namelijk geen HOL van.

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Hmm, ik heb mijn Allin 30 nu bijna een maand, na een week werd ik door een D* medewerkster gebeld of alles naar wens was met mijn toestel, of ik nog vragen had etc. Ze vroeg me ook of ik de gespecificeerde rekening al had aan staan, ik vraag haar dus of me dat extra kost en krijg als antwoord dat het helemaal gratis is, dus nix over 'ja eigenlijk 2,50, maar voorlopig nog niets...' Vind ik dit toch een rare aktie van D*, denk je goed geholpen te zijn blijkt dat ze je aan het afzetten zijn :( Want als het eenmaal aan staat krijgt de helft van de Dutchtoners het uiteraard niet uit of laat het er maar bij zitten, kassa! voor D* dus...

[ Voor 14% gewijzigd door Ares op 18-03-2003 19:03 ]

Verwijderd

hmm ik wacht de reactie af die koen krijgt op z'n brief.

• koen
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 18:15:
hmm ik wacht de reactie af die koen krijgt op z'n brief.
ze hebben het bij mij op een andere (toch nette) manier opgelost:

tot het einde van m'n contract (aug '03) krijg ik de specificatie maandelijks gratis d.m.v. een creditering, als ik hierna verleng of een nieuw abo neem, gelden ook voor mij de nieuwe voorwaarden....

waarschijnlijk deze coulantie, omdat ik dit jaar al één abonnement (buss 120) heb opgezegd, vanwege de prijsverdubbeling door verplichte omzetting :(

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Wat je kan proberen en wat ik je aanraad: Loop eens langs bij een rechtsbijstand winkel en leg daar de zaak eens voor. Zij kunnen je vertellen en helpen met je recht te krijgen en of het inderdaad uberhaubt mogelijk is om op te zeggen. Ik zou niet blind in een geschillencommisie avontuur stappen, maar ja dat ben ik!!!!

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Pagina: 1