Toon posts:

Miro DC10+ een goede keus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Volgende week op de HCC-dagen ga ik een videobewerkingskaart aanschaffen. Ben in het bezit van een analoge camera (sony) en wil mijn filmpjes gaan fatsoeneren.
Mijn PC: Pentium II 450, 128Mb, 20Mb en 40 Mb(deze schaf ik volgende week aan) HD ide, Soundblaster Live Player en Viper 550 agp.

Is de Miro DC10+ een goede keus of zijn er betere alternatieven voor rond de 500 piek?

Bedankt voor je reacties.

Verwijderd

Al met al een prima kaart alleen geeft miro bewust geen ondersteuning voor windows 2000. :(

Verwijderd

Als het om een analoge camera gaat is de DC10+ een goede keus, ik ken een aantal mensen die vol tevredenheid met deze kaart werken. Aan te bevelen is wel om nog even een 20Gb schijf erbij te nemen :)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, typefoutje. Mijn huidige HD is 20Gb en de tweede wordt een 40Gb.

Wordt Win2K in de toekomst ook niet ondersteund??

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

M'n pa heeft er sinds een maand of wat eentje en ik ben NIET onder de indruk. Een schijf van 20Gb is niet veel in dat geval. Compressie? Wat is dat!? Een beetje videobewerkingsset kent een optie voor MPEG of in elk geval een betere compressie dan AVI. Daarbij komt dat 'ie op een Celeron466 niet echt supersnel werkt. Als IK jou was, zou ik mijn geld op zak houden. Mijn f0.02.